Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIRUSfighter

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

jep så har jeg beskrevet problemet.. prøver lige at afinstallere mit mcafee når jeg får tid.. jeg ved jeg har en grim grim krydsning af spyware og virus som divers antivirus programmer ikke kan fjerne, håber jeres kan fjerne det (helt præcist ISTSVC.EXE ). hvis i kan nakke den har i en kunde for livet! den har gjort mit liv surt i måneder og jeg har ikke overskud til at formatere (det er en princip sag efterhånden)

mvh kristian
Hehe.. så hellere bruge måneder på at ægre sig, end ½-1time på at formatere?
Har lavet en ghost af en clean install med de mest nødvendige programmer.
Tager mig 10min at indlæse ghost'en. Pisse smart og nemt.. Prøv det - Norton Ghost :-)
Tilmeldt 19. May 05
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 21:58
Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:49
Dato: 6/1/2005 9:10:16 PM Forfatter: KristianKH
jeg ved jeg har en grim grim krydsning af spyware og virus som divers antivirus programmer ikke kan fjerne, håber jeres kan fjerne det (helt præcist ISTSVC.EXE af den grimme slags, hijackthis og diverse andere killbox programmer kan simpelthen ikke få has på den da den installerer sig selv igen når den slettes )

Den er nem: http://sarc.com/avcenter/venc/data/adware.istbar.html

Alt om både i Danmark

Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 18:59
Paul -> det er gået hen og blevet lidt af en princip sag. ideen med at en eller anden klovn har lavet det her stykke spyware og jeg derfor skal formatere er jeg af princip imod og vil derfor af med det uden at formatere.

Jimbo -> det vil jeg prøve.. håber det hjælper

D-Fens -> gid det var så let.. har prøvet det for et lille stykke tid siden og det virker heller ikke. det kan være at min istsvc er af en nyere dato.. men det kan jo også være at symantec har opdateret, tror ikke det var version 1.0.7 jeg prøvede. prøver lige igen
men tak for tips''ne

mvh kristian
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)