Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med podcast

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 28
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi er en virksomhed, som ønsker at starte en videocast op, men vi har ingen erfaring. Vi har købt udstyr til formålet, men vi har simpelthen ikke haft tid til at sætte det op. Vi har brug for nogen, som kan hjælpe os med at blive selvkørende og komme over den første forhindring. Personen/firmaet skal også i samme ombæring have erfaring med at redigere og klippe i en videocast.

Har I nogen anbefalinger til, hvem vi kunne kontakte? :)

Tilmeldt 31. Jan 26
Indlæg ialt: 5
Fra  ExtraFokus Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Først og fremmest vil jeg lige sige det er en fantastisk god ide som virksomhed at bruge video til at skabe opmærksomhed, så der får i max score.¨
Når det er sagt, så vil jeg sige det er vigtigt du/i ikke overtænker det at starte en podcast.

Selve redigeringen er super simpel så længe i ikke vælger Premier pro eller lign.
Jeg anbefaler jer at starte med CapCut eller Filmora. Nem interface og i kan alt det i har behov for, uden at skulle bruge 10 mnd på at klø jeg selv i nakken over hvordan i starter programmet op, eller lign :-)

Hvis i vælger et pænt hjørne af kontoret hvor du/i skal sidde og snakke, og et kamera (eller evt smartphone?) på stativ eller lign er i allerede godt kørende.

Jeg vil anbefale at i ser Pat Flynn på Youtube youtube.com/watch?v=m4gDA04XjsI som vil hjælpe jer et langt stykke hen af vejen.

Held og lykke
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)