Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

APS sag - søger juridisk råd

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jun 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa er der nogen der har forstand på APS sager. 

Mere konkret, at en part er blevet 'smidt' ud uden kompensation for deres arbejde og indsats.  
Hvordan starter man? hvordan regner man ud hvad man er berettiget til. Der er blandt andet tale om en total reonvering på den enes private bopæl som skulle bruges i henhold til virksomheden. Og sender man en faktura, et kravbrev ? hvad gør man. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46765
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:07

I e r alt for langt uden proff hjælp

1 man må aldrig renovere og betale noget på en ejers bopæl unaset brug - maskeret udlodning . kæmpe skat mm
2 man kan ikke smide nogen ud af et ApS over hovedet - kompensation = løn med skat trukket

I skulle have haft advokat og revisor  for længe siden - den er helt  gal . . Hver part skal gå til advokat nu .- ApS til revisor OMG for at se om den renovering osv kan bringes i orden regnskabsmæssigt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 30. Jan 26
Indlæg ialt: 5
Fra  Byens Skadedyr Skrevet kl. 14:32
Få professionel hjælp, det ville aldrig blive godt når vi ikke kender til alle omstændiger, de råd vi kan give her.
Tilmeldt 8. Jun 24
Skrevet kl. 16:05

Hejsa, renoveringen er sket fra bolig ejers egen lomme. altså personen har privat selv betalt for materialer. 

Der er tale om en længe på en gård. Så virksomheden er ikke blandet ind i det på den måde. 

Sagen er jo bare at jeg har jo bidraget med min arbejdskraft samt der er sket en værdistigning, da formålet var at bruge længen i henhold til vores virksomhed til at starte med, indtil vi fandt lokale at leje et andet sted. og som jeg kan forstå er det ikke lovligt at udnytte folk på den måde. Der er tale om en betydelig værdistigning. 

Jeg har af gode grunde ikke råd til at betale for juridisk hjælp lige nu, da jeg har gået arbejdsløs næsten hele 2025 for at kunne stå til rådighed, da vi aftale at den anden stod for økonomien, og jeg satsede på at ville kunne tjene penge ind når vi var klar. 
Har været i dialog med advokater men de beder om 3500 dkk plus moms i timen, og det kan jeg simpelthen ikke lige nu, uanset hvor meget jeg ville. 

Tilmeldt 8. Jun 24
Skrevet kl. 16:05

Det vil jeg også meget gerne. Men jeg har grundet situationen ikke råd til det. Uanset hvor meget jeg gerne ville det lige nu. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12956
Skrevet kl. 17:59

Bettina1992:
da jeg har gået arbejdsløs næsten hele 2025 for at kunne stå til rådighed,

Hvis du har arbejdet på projektet og samtidig fået en eller anden ydelse  pga arbejdsløshed, vil jeg antage at du har arbejdet ulovligt.

Med hensyn til juridisk hjælp, finder der gratis rådgivning via advokatvagten.

https://www.advokatsamfundet.dk/din-advokat/gratis-radgivning/advokatvagten/

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)