Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af opgaver - hvilket program/system

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 98
Fra  maling.nu Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en lille virksomhed hvor jeg skærer vildt op for jægere og retur til jægere.

Jeg mangler en metode hvorpå jeg digitalt kan registrere følgende informationer og derefter tilgå og søge i og ændre tilføje inforation, på forskellige tidspunkter i processen. 

Jeg vil gerne kunne registrere informationerne på tablet - jeg forstiller mig at jeg skal bruge tre tablets, en i min indlevering, en ved min opskæring og en ved pakkeriet.

Informationerne jeg registrerer er:

Dato

Dyrets tag-nummer (defineret ved en færdigtrykt plastik-plombe, så dette nummer er fast)

Navn og telefonnummer

Dyreart

Instruktioner for opskæring

Instruks for yderligere forarbejdning, såsom pølsemageri

Hvilket program kan bruges, som skal kunne køre samtidigt på alle tre tablets - kan excel klare det?

Hvis kke excel kan gøre det, findes der så en funktion i Dinero der kan?

Hvis nogen har et godt bud eller tilbud på noget plug and play, hører jeg gerne derom.

Er håbløst dedikeret til nørderi med maling og farver. - Nørder nu også med webshop og SEO.

www.maling.nu

Tilmeldt 10. Dec 25
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi! I understand exactly what you need. I have developed similar systems for tracking across multiple stations where data needs to be synchronized in real time between different tablets.

Using Excel for this is risky as it often causes problems when multiple people are editing at the same time, and Dinero is only intended for accounting – not for production management. I can provide a simple “plug-and-play” , web-based system, designed specifically for your butchering workflow. The system will handle your tag numbers and cutting instructions correctly on all three tablets.

Check your inbox for a detailed walkthrough of how I can set this up for you!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)