|
Jeg driver et telemarketingbureau med 4 sĂŠlgere, som i dag arbejder remote hjemmefra. De booker mĂžder i forsikringsbranchen og vi har en fast aftale pĂ„ plads. Vi har aktivitet og omsĂŠtning â nĂŠste skridt er at samle teamet i et fĂŠlles kontor for at Ăžge produktivitet, kvalitet og sammenhold, samt tage salgsmĂŠngden til nye hĂžjder for at fĂ„ en tĂ„rnhĂžj omsĂŠtning! đ Jeg sĂžger en privat investor / business angel, der vil investere 50.000â75.000 kr, som gĂ„r til: âą Depositum og husleje âą Basis kontorindretning âą Proffesionel coaching đŒ Hvad fĂ„r du som investor? Det kan vĂŠre: âą Fast afkast âą Profitdeling đ Hvorfor nu? Vi ser klare forbedringer i performance, nĂ„r sĂŠlgere sidder samlet â flere kald, bedre kvalitet og hĂžjere omsĂŠtning. Kulturen og miljĂžet prĂŠger ogsĂ„ sĂŠlgernes resultater i den positive retning. đ© Lyder det interessant? Skriv en kommentar eller send mig en privat besked, sĂ„ tager vi en uforpligtende snak jeg svarer gerne pĂ„ alle spĂžrgsmĂ„l og indgĂ„r dialog med alle der syntes projektet lyder intressantđ |
Djævlen ligger selvfølgelig i detaljerne, men det lyder spændende.
2 hurtige inden jeg går dybere
Er der oprettet et selskab?
Hvad er det for noget coaching I skal bruge?
Bliv gratis medlem