|
jeg søger et par webshops, som kunne tænke sig gratis opsætning af Google Ads og Facebook Ads. Hvorfor gratis? Jeg driver JLDigital og arbejder til dagligt med både Google Ads, Facebook Ads og e-mail marketing (Klaviyo). Lige nu vil jeg gerne udvide mine cases og indsamle flere konkrete resultater + anmeldelser, som jeg efter aftale må benytte i min markedsføring. Derfor tilbyder jeg gratis opsætning til et begrænset antal webshops. Hvad får du? ✅ Strukturering af kampagner, annoncegrupper og søgeord ✅ Optimeringsplan, som du kan følge ✅ Sparring omkring budget, strategi og skalering (Og hvis samarbejdet giver mening for begge parter, kan det naturligt udvikle sig videre derfra.) Hvad forventer jeg? ✔ At du har en aktiv webshop ✔ At du har et månedligt annoncebudget, så der faktisk kan skabes data ✔ At jeg må bruge dine resultater som case/anbefaling, hvis du er tilfreds Der er ingen bindinger og ingen skjulte omkostninger – du betaler kun Googles annonceforbrug. Hvis du er interesseret, så skriv en kommentar eller send mig en privat besked, så tager vi en uforpligtende snak. – Jakob, JLDigital 🚀 |
Gratis opsætning af Google Ads + Facebook Ads - For webshops (Begrænsede pladser)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
Bliv gratis medlem