Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges: AI-koncept til kvalificering af leads og projekter

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

Jeg arbejder til daglig med IT-projekter og driver en konsulentvirksomhed, hvor vi ofte bruger meget tid på at kvalificere leads og projekter. Det kræver typisk, at en erfaren udvikler eller teknisk projektleder deltager for at kunne vurdere kompleksitet, omfang og pris – og det tager tid fra de opgaver, hvor deres ekspertise virkelig gør en forskel.

Derfor er jeg i gang med at udvikle et koncept, som jeg kalder XPRT.
Tanken er at skabe et AI-drevet værktøj, der kan hjælpe virksomheder med at stille de rigtige spørgsmål til deres potentielle kunder — lidt som en intelligent, interaktiv formular eller chatbot. Målet er, at leads i højere grad kan kvalificere sig selv, så man sparer tid og møder kunderne med et bedre udgangspunkt.

Min forestilling er at det kan skabe værdi for mange virksomheder indenfor servicebranchen, hvor det er vigtigt at få de rigtige informationer.

Jeg er derfor nysgerrig på jeres input:

- Kunne sådan et værktøj give mening i jeres forretning?

- Hvilke informationer er vigtigst for jer at få tidligt fra et lead eller en kunde?

- Og hvad skulle der til, før I ville bruge et værktøj som dette?

Hvis nogen er interesserede i at følge med i konceptet eller prøve en prototype senere, kan I se lidt mere her: xprts.dk

På forhånd tak for al feedback 🙏
/ Viktor L. Andersen
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)