Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ClearContract.dk: Fuld opsummering eller kun "Red Flags"? 🚩

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

🤯 Kæmpe tak for den vilde feedback på ClearContract.dk sidst! Det var guld værd.

Jeg er tilbage med et hurtigt (og meget specifikt) spørgsmål, som jeg virkelig grubler over.

Det handler om outputtet – altså hvad I rent faktisk får tilbage, når AI'en har læst jeres kontrakt.

🤔 Hvad er VIGTIGST for jer?

Hvis I kun kunne få én af disse to ting, hvad ville så give jer mest værdi i en travl hverdag?

A) FULD OPSUMMERING En letlæselig "oversættelse" af hele kontrakten, så I forstår alle punkter fra A til Z. (Fokus: Overblik og forståelse)

eller

B) KUN "RED FLAGS" Værktøjet scanner og udpeger kun de 3-5 mest kritiske eller farlige punkter (f.eks. unormale betalingskrav, skjulte gebyrer, dårlige opsigelsesvilkår). (Fokus: Risiko og tidsbesparelse)

Jeg hælder selv lidt til B, fordi jeg tænker, at frygten for "at overse noget" er større end behovet for at forstå alt. Men hvad tænker I?

Skriv bare "A" eller "B" og meget gerne hvorfor!

På forhånd tak! 🚀

Tilmeldt 1. Feb 25
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fatter slet ikke at der er et marked for, at en AI skal gennemkigge og "oversætte" potentielt vigtige juridiske kontrakter. 

Hvordan er jeres politik, såfremt jeres AI tager fejl? Tager i ansvar for eventuelle fejl?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)