Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

🙋‍♂️ Brug for jeres feedback: Hjælp en iværksætter med at forbedre et kontraktværktøj!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 24
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen! đź‘‹

Jeg er i gang med at udvikle ClearContract.dk - et værktøj der skal hjælpe iværksættere og virksomheder med at forstå komplekse kontrakter uden at skulle betale dyrt for en advokat hver gang.

Idéen er simpel: Upload en kontrakt → få en krystalklart dansk sammenfatning på få sekunder. Ingen juridisk jargon - bare lige til.

🤔 Men jeg sidder fast og har VIRKELIG brug for jeres hjælp:

1. Hvad ville I faktisk bruge sådan et værktøj til?

• Leverandøraftaler?

• Samarbejdskontrakter?

• Lejekontrakter til kontorer?

• Noget helt fjerde?

2. Hvad er jeres største frustration med kontrakter i dag?

• Er det tidsforbruget?

• Frygten for at overse vigtige detaljer?

• Prisen på advokater?

• Noget andet?

3. Ville I betale for sådan en løsning - og i givet fald hvad?

• Per kontrakt?

• Månedligt abonnement?

• Bare betal-hvad-det-er-værd?

4. Hvad ville være dealbreaker for jer?

• Hvis den ikke var sikker nok?

• Hvis sammenfatningen var for generisk?

• Hvis...?

đź’ˇ Ekstra spørgsmål til jer erfarne:

Nogle af jer har sikkert prøvet at få hjælp til kontrakter før. Hvad gjorde jer frustrerede? Hvad fungerede overraskende godt?

Og helt ærligt: Ville I stole på en AI til at gennemgå jeres kontrakter, eller vil I altid have en advokat til at se på de vigtige ting?

🙏 Hvorfor jeg spørger her:

I kender udfordringerne som iværksætter bedre end nogen. Jeg ved, at tiden er knap, budgettet er stramt, og enhver fejl kan være dyr. Jeg vil helst ikke bygge noget, som ingen vil bruge!

Alle former for feedback er guld værd - også det hårde. Hvis I synes idéen er lort, så sig det! Hvis I tænker "argh, det ville jeg eddermame bruge hver dag!" - så sig det også!

Tusind tak på forhånd for jeres input! 🚀

I kan læse mere om produktet på vores hjemmeside clearcontract.dk

Tilmeldt 1. Feb 25
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skrev i den anden tråd. Jeg mener 100% at man er lidt en tumpe hvis man lader en AI om at ordne (herunder også gennemlæse) sine kontrakter. Det er fandeme godt nok risky business. Hvis i havde en 100% tilfredshedgaranti, hvor i kunne garantere, at I tog 100% ansvar for eventuelle fejl. At i ville dække 100% af alle omkostninger forbundet med fejl - så fint nok.

Men hvis det er et værktøj som bruges til skabelon, så er værktøjet basalt set komplet ubrugeligt.

I skal sikkert nok få kunder. Men jeg tillader mig at kalde disse kunder for mindre begavet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)