Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lagt ALT på ét bræt nu! (Søger Feedback)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg har lagt ALT på ét bræt nu. Både fantastisk, spændende og utroligt skræmmende.

Jeg har arbejdet som Grafisk designer / udvikler, i flere små og mellemstore virksomheder, og her af kom den idé jeg fik.

Gang på gang så jeg hvordan man sender en opgave til en kollega, og så skal rykke et par dage efter med:
“Har du set det?”
“Fik du det lavet?”
“Hvornår er det klaret?”

Det gjaldt både når jeg selv uddelte nogle opgaver, men skam også når jeg selv fik opgaver tildelt.

Spørgsmål som både irriterede mig når jeg var modtager, men mindst lige så meget når jeg selv var afsenderen.

Derfor fik jeg idéen til mit projekt… jeg vil gerne kunne fortælle en mere romantisk historie om hvordan jeg fik idéen, som lynet fra en klar himmel, da jeg oplevede en skelsættende oplevelse. Men faktum er egentlig bare at idéen har bygget sig gradvist for mig - indtil jeg ikke kunne lade vær’ med at sætte mig ned og rent faktisk få det ud igennem fingrene.

Det blev til DoneProof.com

Sagen er den at det skal hjælpe små og mellemstore virksomheder, butikker, klinikker osv. med at være sikker på at hver man får klaret sine opgaver - og gøre det langt mere overskueligt at få et overblik over det team man sidder sammen med.

Jeg er helt opmærksom på at der findes andre tjenester som kan noget lignende dette. Men jeg mente der var plads til noget som var mere simpelt, effektivt og hurtigt at bruge.

Jeg mener ikke at Monday.com, og hvad de ellers hedder, passer til mange små og mellemstore virksomheder, butikker, klinikker og lignende. Jeg synes de er “overkill” for at sige det mildt.

Det er selvfølgelig helt gratis lige nu. Jeg søger blot ildsjæle, der mener de kan se at en tjeneste som dette vil effektivisere deres arbejde, team, kollegaer, medarbejder eller lignende.

Det vil give mig muligheden for at se hvordan folk tager det i brug og tilrette det.

Derfor skal i også vide - at hvis i tager det i brug - så har i en udvikler der sidder stort set 24/7, så skulle der være nogle “features” man synes der mangler, så ser jeg hver eneste besked - og er mere end åben for at høre hvad folk har brug for.

Jeg håber virkelig i kan se noget af det samme potentiale der er for nogle arbejdspladser i at tage dette i brug som jeg.

Der er allerede butikker der bruger det - så det er ikke et ufærdigt projekt i går ind til - så man skal nu heller ikke være bange for at man signer sig op til noget som ikke kan bruges, eller som imorgen ikke virker.

Fortsat helt fantastisk Søndag - og tak for jeres tid!
Tilmeldt 9. Dec 21
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at du kaster dig ud i det - uanset hvad. Det kræver mod at gå i gang med så stort et projekt :-).

https://www.coherta.com/da/ | Automatisk Lead Generering

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)