Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Integration mellem Dinero/Visma og Drupal

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 19
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle 

Jeg går med tanker om at lave en webshop. Men før jeg kaster mig ud i det, er der lige nogle ting som skal på plads. En af dem er integration mellem webshoppen og et bogholderisystem. Om det bliver Dinero eller Visma er ikke så vigtigt. Men jeg har det ret skidt med at lave webshoppen i WordPres, som jeg ved at der findes integration til. WordPress er uden sammenligning den platform som oftes bliver hacket. Det hænger selvfølgelig også sammen med antallet af installationer på verdensplan. Men sikkerheden er grundlæggende slet ikke i top. Den kan forbedres hen af vejen, ved at tilkøbe nogle relativt dyre addons, men det er en vej som jeg slet ikke har lyst til at benytte mig af. Af mange forskellige grunde, er jeg stor tilhænger af open source. Jeg vil derfor langt hellere lave en Drupal baseret løsning, hvor sikkerheden er i top og alle addons er gratis. Men det er ikke lykkedes mig at finde en integration til Dinero eller Visma, som virker sammen med Drupal. Er der en af jer, som kender en sådan løsning?

God dag 😊

Med venlig hilsen 

Søren Sjøstrøm 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)