Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

måske en lille hjælpe hvis du måske søger investorer eller samarbejdspartner

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 18
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

nu har jeg siddet på amino i nogle år og synes selv jeg har fuldt nogle lunde med i hvordan det ene eller andet andet, og jeg lægger mærke til gang på gang at i søger den ene partner eller investorer efter den anden, der er bare det MEN at med fx en tekst der hedder jeg søger det eller det eller jeg vil gerne, åbne en webshop og mangler det eller det...

Der er godt nok lang vej for du som søger hjælp til at komme videre med dit projekt hvis du gerne vil videre med det, fordi det hjælper ikke at du vil søge det eller det men hverken skrive hvad søger du. og osv.

Her er måske lidt hjælp til hvordan du måske kan komme lidt videre med det du skal have hjælp til. for det første

Du som iværksætter har en ide og vil gerne have hjælp til at komme videre men, tænk over hvad har du selv brug for hjælp til. forstået på den måde du er nød til at vide hvad du selv kan, fx hvad er dine styrker i iværksætteri og hvor mangler du nogle til at hjælpe dig videre.

Hvem er du selv fx det er også vigtigt måske at skrive hvem er du selv hvad kan du selv, og hvad kan du ikke selv.

Nogle mener at man bare skal knokle på hvis man har en ide, andre mener at man skal skrive en forretningsplan.

fx hvad kan du selv bidrage med i forhold til din egen virksomhed, hvem søger du at have med. Og hvad skal i partner kunne bidrage med.

Så kan det være du kan skrive lidt om ideen, men uden at afslører selve ideen bag.

Men det er i hver fald vigtigt hvad du søger og hvad du selv kan bidrage med. hvem er du selv og hvad søger du i et samarbejde hvad skal din partner kunne...

Hvis det fx er investorer og kapital du søger vil jeg måske råde dig til at skrive en business plan som er en længere plan for hvordan du har tænkt dig at søge en investorer hvordan du, har tænkt dig at få vækst i din virksomhed, der er rigtige mange ting i det at finde både det ene eller det andet.

Som sagt kort fortalt, det er ikke let at finde det ene eller det andet om det er investorer eller en samarbejdspartner.

og jeg tror det er meget mere i det end bare hvad jeg har skrevet her. Men håber at det hjælper jer lidt videre i hver fald og håber at det kan bruges på den ene eller anden anden måde, og som sagt hvis du er gået i stå så søg hjælpe rundt omkring og bed om hjælp til at komme videre med det du skal have hjælp til, eller søg noget hjælp hvis det koster lidt hvis det er det ene eller det andet afhængig hvad det drejer sig om selv. Håber at det kan hjælpe jer lidt og måske tænke lidt anderledes i forhold til at søge det ene eller det andet, eller bare det at kunne komme lidt videre med jeres iværksætteri.

Og rigtig god arbejdslyst til jer alle sammen og håber at i får nogle ideer ud i verden og håber for jer at, det lykkedes jer at komme videre med jeres ideer og iværksætteri. ps giv ikke op eller læg det til side men knokle på med jeres ideer og iværksætteri håber det lykkedes for jer i hver fald 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)