Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino 3 år i dag - Hurraaaaa

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 648
Fra  Webbureauet ComboWeb ApS Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Et stort tillykke skal der da lyde herfra. Cake

Og til Martin: Tak for en rigtig god side og keep up the good work! Yes

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:41

TILLYKKE TILLYKKE! :-)

Tak for et super initiativ! Du glemte at nævne Aminotastic i dit nyhedsbrev - forårets store iværksætter event!

Mette

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 20:34

MetteSkagen:

TILLYKKE TILLYKKE! :-)

Tak for et super initiativ! Du glemte at nævne Aminotastic i dit nyhedsbrev - forårets store iværksætter event!

Mette

Hej Mette

Nej det har jeg da virkelig ikke glemt, jeg sender et nyhedsbrev dedikeret til den event ud, når programmet er helt klar.

Dbh Martin

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 21:53

Jamen det er jo bare endnu bedre!!!!

=D

Mette

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:24

Hej Martin,

Tillykke med de 3 år! Det er jo helt vildt hvad der er sket på de tre år.

Jeg var med fra starten, og en overgang var jeg en af dem der havde skrevet flest indlæg - kun overgået af dig selv, deMib og Kjer. Men jeg har sgu ikke fået skrevet så meget det sidste års tid, for firmaet har vækstet pænt, og så har der været mindre tid til at hygge-skrive.

Noget af det fedeste jeg har fået ud af Amino er klart, at jeg har mødt en del af brugerne i det virkelige liv, og har fået et ret stort netværk. Nogle få har jeg endda lært ret godt at kende. 

Men selvom jeg ikke længere er så aktiv, anbefaler jeg altid andre iværksættere jeg er i kontakt med til at tjekke stedet ud!

mvh Carsten

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:58

Carsten Jacobsen:

Hej Martin,

Tillykke med de 3 år! Det er jo helt vildt hvad der er sket på de tre år.

Jeg var med fra starten, og en overgang var jeg en af dem der havde skrevet flest indlæg - kun overgået af dig selv, deMib og Kjer. Men jeg har sgu ikke fået skrevet så meget det sidste års tid, for firmaet har vækstet pænt, og så har der været mindre tid til at hygge-skrive.

Noget af det fedeste jeg har fået ud af Amino er klart, at jeg har mødt en del af brugerne i det virkelige liv, og har fået et ret stort netværk. Nogle få har jeg endda lært ret godt at kende. 

Men selvom jeg ikke længere er så aktiv, anbefaler jeg altid andre iværksættere jeg er i kontakt med til at tjekke stedet ud!

mvh Carsten

Godt at se dig igen Carsten, det er ikke meget tid du bruger på os, men da det er fordi det går dig godt, så er du tilgivet ;-)
Og tak for hilsen!

Dbh Martin
Side 3 ud af 3 (26 indlæg)