Jeg vil gerne have nogle bud på hvad jeg kan sælge dette nummer til - 30 30 30 09 Det ligger blot på mit navn ved en teleudbyder, men er ikke blevet brugt i lang tid, da jeg tænkte jeg ville beholde det. Jeg har besluttet mig for blot at beholde mit oprindelige nummer og vil derfor sælge dette.
Som udgangspunkt er det et fint nummer som jeg tror nogle virksomheder kunne være interesseret i, men på samme tid er det lidt en gammel strategi for virksomheder at have et let-huskeligt telefonnummer, fordi flere og flere folk bare klikker på et nummer for at ringe op. Det er nemmere end nogensinde at finde nummeret til en virksomhed, derfor tror jeg det er lidt på vej ud. Derudover tror jeg også at nogle teleselskaber har mange af disse numre klar til at sælge direkte til virksomheder der er villige til at betale for det. Derfor vil jeg sige at virksomheder hellere vil købe et let-huskeligt nummer af en udbyder og ikke kigge efter en privat der sælger det, men det er nok ikke umuligt at få solgt til en god pris (et par tusinde).