Jeg går med en tanke om at starte en datingside og har kigget på nogle muligheder hvad angår processen med at lave siden og er støt på følgende side start-platform. Jeg vil gerne spørge om der er nogen der har kendskab til siden/virksomheden enten personligt eller fra nogen i kender?. Jeg har forsøgt at finde nogle anmeldelser af den men det er ikke lykkes for mig men det er vidst en side der høre til i Nederland og findes på flere sprog blandt andet dansk. Håber der er nogen der kan hjælpe mig/der ved noget!. Med venlig hilsen. Rene |
Hej, spændende projekt du overvejer. Jeg kender ikke selv specifikt til start-platform, men generelt med white-label eller færdige datingløsninger skal du være opmærksom på et par ting:
-
Ejerskab af data og brugere: Ofte ligger det reelt hos platformen, ikke dig. Det kan blive en udfordring, hvis du senere vil flytte siden eller vokse ud af deres system.
-
Tilpasning og features: Mange af de løsninger ser flotte ud i demo, men kan være begrænsede i forhold til at tilpasse design, funktionalitet eller betalingsmetoder.
-
Compliance og betalinger: Dating ligger i en kategori, hvor betalinger og lovgivning (fx GDPR, aldersverificering, chargebacks) kan være tricky. Sørg for at platformen kan håndtere det, ellers risikerer du hurtigt problemer.
-
Langsigtet strategi: Hvis du bare vil teste idéen af, kan en white-label løsning være en hurtig vej i gang. Hvis du ser det som et seriøst projekt, bør du overveje noget mere skalerbart eller egenudviklet.
Mit forslag er at kontakte dem direkte, stille kritiske spørgsmål om ejerskab, teknisk fleksibilitet og betalingsmuligheder. Og prøv også at finde cases fra andre der bruger dem, selv hvis det ikke er i Danmark.
Held og lykke med overvejelserne