Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger danske produkter til salg i Polen – jeg driver allerede webshop fra Polen til Danmark

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino-fællesskab,

Jeg bor i Polen og driver i dag en webshop med produkter fra Polen, som jeg sælger til det danske marked. Nu ønsker jeg at udvide den anden vej – og søger derfor danske produkter, som jeg kan sælge via webshop og evt. B2B i Polen.

Kort om mig:

• Bosat i Polen og taler sproget

• Har erfaring med produktion, logistik og kvalitetskontrol

• Driver allerede webshop fra Polen til Danmark

• Kender det lokale polske marked og forbrugsmønstre

Jeg søger:

• Danske produkter med eksportpotentiale til Polen

• Gode samarbejdspartnere, der er åbne for nye markeder

• Alt fra nichevarer til større serier – jeg er åben og realistisk

Jeg tilbyder:

Hvis du har produkter og overvejer at teste det polske marked, så vil jeg meget gerne høre fra dig. Vi kan starte i det små og se, hvad der virker.

Skriv her i tråden eller kontakt mig direkte – jeg er åben for en uforpligtende snak.

Bedste hilsner

Christian

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12897
Skrevet kl. 08:08

Christian Bavnbek:
Danske produkter med eksportpotentiale til Polen

Det bliver du vist nødt til at uddybe. Hvad forestiller du dig der har exeportpotentiale?

Tilmeldt 30. Jan 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:58

Hej,

Tak for din besked! Jeg forstår godt, at du gerne vil have lidt mere præcis information om, hvilke produkter jeg tænker kunne have eksportpotentiale til Polen.

Jeg søger produkter, der har et godt webshopsalgspotentiale, og som derfor kunne appellere til både den polske forbruger og virksomheder, der måske har interesse i at forhandle dem videre.

Her er nogle eksempler på produkttyper, som jeg tror kunne fungere godt i Polen:

1. Lifestyle-produkter og gadgets – Produkter, der er praktiske og lette at sælge via en webshop, som fx smarte hjem-løsninger, sundhedsteknologi (fitness trackers, luftfugtere, smart lamper), og produkter til personlig pleje. Disse har ofte en bred appel og kan sælges direkte til forbrugerne.

2. Kvalitetsprodukter indenfor boligindretning – Danske møbler og boligtilbehør (fx lampedesign, minimalistisk boligindretning, skandinavisk stil) har stor efterspørgsel i Polen, især blandt yngre generationer, der søger kvalitetsprodukter til overkommelige priser.

3. Bæredygtige og økologiske varer – Der er stigende interesse i Polen for bæredygtige produkter, herunder økologisk tøj, genanvendelige produkter og miljøvenlige husholdningsartikler. Danske brands, der fokuserer på bæredygtighed, vil have god appel til den polske forbruger.

4. Tekstil og mode – Danske modebrands, især dem der har en stærk "slow fashion"-profil, er ofte velanset. Jeg ser et marked for kvalitetsklæder og accessories, som kan tilbydes via webshop og markedsføres effektivt online.

5. Håndværksprodukter og unikke gaver – Der er også en efterspørgsel efter unikke og håndlavede produkter. Mange polakker er begyndt at sætte pris på eksklusive, designer-inspirerede gaver og hjemmetilbehør.

6. Helseprodukter og kosttilskud – Danmark er kendt for sine kvalitetsprodukter indenfor helse, og jeg ser stor interesse fra polske forbrugere for kosttilskud, vitaminer og wellness-produkter, især hvis de er certificerede og har dokumenteret effekt.

I det hele taget ser jeg på produkter, der har unik dansk design, kvalitet og et element af innovation – produkter der skiller sig ud og har en naturlig appel til polske forbrugere, som værdsætter funktionalitet og æstetik.

Jeg vil gerne høre, om du har nogle af disse typer produkter eller er interesseret i at diskutere mulighederne videre!

Jeg ser frem til at høre fra dig.

Bedste hilsner,
Christian

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)