Jeg arbejder på et koncept for en simpel digital platform, der skal gøre det nemmere at holde styr på byggeprojekter. Tanken er at samle alt ét sted: 📁 Dokumenter (tegninger,tilladelser, tilbud) 🗓️ Milepæle og deadlines, så alle kan følge med i, hvor langt i processen byggeriet er 👥 Overblik over deltagere og ansvar 💬 Kommentarspor for nem kommunikation Målgruppen er især mindre entreprenører og håndværkere, som ofte oplever rod i kommunikation og dokumentdeling mellem bygherre, rådgiver og udførende. Overordnet set er formålet at give de bedste rammer for kommunikationen omkring et byggeri, så intet (forhåbentligt) bliver væk i mails, SMS'er og opkald Desværre kender jeg ikke branchen bedre end de få tømrer, der har ville snakke med mig om det. Derfor vil meget gerne høre jeres input :) – Er det her et problem, I kan genkende? – Hvad ville være vigtigt for jer i sådan et værktøj? – Findes der allerede noget lignende, I bruger? På forhånd tak for hjælpen! /Rasmus |
Byggeprojekt-kommunikations-platform: Feedback ønskes 🙏
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Hvad skal skille dig ud? |
Hobbyprogrammør, fodboldfanatiker og ejer af Feedball, hvor vi samler fodboldnyheder om hver af de 15 største klubber i Danmark fra mere end 100+ danske medier.
Så jeg vil adskille mig ved at lave en lille simpel løsning specielt til byggebranchen. Det skal være nemt at bruge og skal kun holde styr på de vigtigste ting. Jeg planlægger at udvikle det hele selv, så vil også komme til at kunne tilbyde det for måske et par hundrede kroner. Priser synes jeg også var lidt uigennemsigtige på mange af de andre, det er ofte bare at man skulle skrive ved interesse. Hvis du har erfaring at dele vil jeg enormt gerne høre mere :) Mvh |
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)