Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad gør jeg her ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1773
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan skal jeg reagere på det her ? Jeg har forklaret dem at linkcentralen.dk ikke er et company men en privat hjemmeside.

Har skrevet det før til dem, men så mange måneder senere får jeg det bare igen. 

Skal jeg bare ignore og lade være at skrive mere ?

"(This email is very urgent, thus we kindly ask you to send it to your CEO. In case you believe this was sent to you by mistake, please just disregard it. Thanks.)
Dear CEO,
We are the domain name registration service company in Shanghai, China. On June 17, 2025, Baotong Ltd submitted a request to register "linkcentralen" as their internet keyword and Chinese domain names (linkcentralen.cn, linkcentralen.com.cn, linkcentralen.net.cn, linkcentralen.org.cn). But after we review it, we find this name conflicts with your company name or trademark. To resolve this situation properly, it's necessary to send this email to you and confirm whether this company is your distributor or business partner in China?"

"Based on your company which is not linked with the other party, we have already proposed that they should take a different name to avoid this confusion, but they persist in using this name as their Chinese domain names (linkcentralen.cn, linkcentralen.com.cn, linkcentralen.net.cn, linkcentralen.org.cn) and internet keyword. In our estimate, perhaps they conduct similar business as your company and register them to promote their company.

As is well known, domain name registration based on international policy is open to companies and individuals. Any applicant is allowed to request any domain name and internet keyword that remain unregistered. Your company has not reserved these Chinese domain name and internet keyword, so any other company can obtain them through registration. But in order to avoid this confusion, the trademark or original name owner has first rights to register Chinese domain name and internet keyword during our dispute period. If your company is the original owner of this name and wishes to reserve these Chinese domain names (linkcentralen.cn, linkcentralen.com.cn, linkcentralen.net.cn, linkcentralen.org.cn) and internet keyword to prevent others from using them, please contact us. We can send you an application form with pricing to assist your company to register these Chinese domain names and internet keyword during our dispute period if you wish to register them.

I look forward to reading you soon.

Best regards

Thomas Liu

General Manager

Domain Registry

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47194
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:21

Ingen ting..De prøver at fp diig til at køæbe lunkcentralen som kina domæne - så du gør bare ingenting

vh John H

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:37

Det er fake, de vil sælge dig et ubrugeligt domæne til overpris, hvis du er heldig, og er du uheldig, tager de bare dine penge... 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1758
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:13

Det undrer mig en hel del, at du ikke selv kan gennemskue, at det er et SCAM.

Når det undrer mig, er det fordi, du ofte svarer yderst kompetent på forskellige spørgsmål herinde.

Nå, men det er idioter på den anden side af jorden, som forsøger at få dig til at betale.. 

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)