Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Dec 24
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Da jeg har åbnet helt ny webshop med boligtekstiler 1. maj, så søger jeg feedback fra alle der skulle have lyst til at give deres mening til kende :)

Jeg vil gerne have feedback på:

- Førsthåndsindtryk

- Brugervenlighed

- Udvalg af produkter

- Alt andet hvad der falder dig ind

Webshoppen hedder Kisana.dk

Dbh. Kim

På forhånd tak

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at være ekspert. så fik jeg lige lyst til at give et par kommentarer. 

Design og opsætning osv har jeg ikke forstand på, men det ser da ok ud sådan umiddelbart. Men jeg bider mærke i at du skriver faste lave priser altid. Men samtidig har du minus 20% stående ved samtlige billeder (af dem jeg lige har tjekket)... 

Det tænekr jeg er falsk. Mig bekendt må man ikke reklamere med tilbud, hvis ikka man har haft en normalpris. Og i øvrigt noget jeg som kunde vil gøre man tror mindre på virksomheden i øvrigt, når alt er rabat. og samtidig skriver faste lave priser. Det giver et mismatch på en måde synes jeg. 

Men det er måske bare mig :) 

Held og lykke med den. 

MVH
Hans

Tilmeldt 16. Dec 24
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Mange tak for dit svar. Det er meget brugbart.

Tankerne om vores prissætning er, at vores førpris altid er lavere end den vejledende i markedet. Derfor figurerer der 3 priser.

Jeg har været i kontakt med Forbrugerombudsmanden, og som jeg har forstået, så må man gerne infomere om den vejledende pris i markedet, så længe du ikke påstår, at det er din egen førpris, og derved laver et falskt tilbud.

Så mit signal til kunden er, at vi altid har faste lave priser, fordi vi altid er billigere end de vejledende priser uanset, om vi har tilbud eller ej.

MEN det kan være at 3 priser bare forvirrer mere end det gavner, selvom det faktisk skulle give 100% gennemsigtighed til kunden.

Hvis der skulle være gode råd om et mere forståelig og simpelt prisbudskab til kunderne, så kom gerne med gode råd :)

God dag.

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler bare at i skriver stort i har kun faste lave priser... 

Så er det svært at lave tilbud derudover? For så er det jo ikke faste priser? Eller det er måske bare mig. 

Og vejledende priser kan jeg slet ikke forstå man skriver... Kan ikke se man kan som kunde kan bruge det til noget som helst og det er bare dumt fyld. Jeg ser aldrig på dem, men mere på andre butikkers priser. Vejlendede er ofte mere vildledende synes jeg. 

Tilmeldt 16. Dec 24
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Priserne er nu rettet, og du har ret i at det ser mere simpelt og overskueligt ud.

 

Tak for god feedback!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)