Hej med jer Jeg har webshoppen Kisana.dk. Jeg er stødt på en udfordring, og det er at får min tagging til at fungere. Jeg har min webshop hos Dandomain, og her har man muligheden for at installere appen Google Tag Manager, hvor man kan indsætte sit ID. Fint nok. Problemet er at der konstant kommer fejlmeldinger: "Container-kvalitet mangler handling". Når jeg klikke på ISUE, så står der at tagget ikke er installeret på alle sider, selvom ID er indsat i Dandomains app. Jeg fik det ellers umiddelbart til at virker på min standard Google konto, men efter jeg har lavet en ny google konto til min virksomhed, så kan jeg ikke få tagging til at virke overhovedet. Et andet problem er, at når jeg går ind på Google ads, så kan jeg ikke genkende nogle af ID under som er tilknyttet derfra og til Google Tag. Så nu ved jeg ikke om mine 2 google konto driller hinanden, og jeg kan ikke se mig ud af hvordan jeg starter helt forfra og fjerne begge Google Tag konti. Hvis det altså er nødvendingt. Håber på nogle gode råd. PS jeg kan ingenting i html og koder generelt med mindre det lige er til sætte ind i Dandomains Javascript eller hvad det hedder :) Så hvis nogen kan skære det ud i pap, så vil jeg være meget taknemmelig :) |
Ring til Dandomain, de kan guide dig nemt.