Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjene penge på one page'er

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Mar 15
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 05:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nok alle set de sider der reklamer med at man kan tjene store penge på one page'ers. Selvfølgelig er der sider der gør det, men det er helt sikkert et fåtal der før det. 

Jeg går selv med en idé til en side omkring opladning af elbil. Siden kan laves på både dansk og engelsk. Indtægten skulle komme fra reklame. Spørgsmålet er om det kan betale sig, i forhold til at skulle bygge og få siden hostet, og få en lille passiv indtægt. 

Og helt præcist hvordan med skat af evt. indtægt, når man ikke har cvr?

Fra Jyllinge
Tilmeldt 14. May 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:08
Hej MM
En onepager kan sagtens være nok til at sælge dit produkt eller service, det handler mest om at have en landingsside til Google, således at Google kan finde dig når der søges på specifikke søgeord.
Ulempen ved en onepager, vil nok være at det kan virke useriøst, og det kan også være svært at lave en optimeret side til Google, da du ikke kan have en side til hvert søgeord.
Som en opstart, handler det om at holde dine udgifter nede, indtil du har fået indtægt ind, til at betale dine regninger. Men uanset hvad, skal du regne med at din idé nok ikke giver overskud til at starte med, så du skal have lagt lidt penge til side inden.
Du kan omsætte op til 50.000 kr uden at du behøver et cvr. nummer, så skal du blot angive dit overskud som indkomst til skat i din årsopgørelse.
Jeg kan evt. lave en gratis hjemmeside til dig inkl. domæne og Wordpress side, men hostingen vil koste 499 kr/md. Til gengæld helt uden binding, så hvis din idé ikke holder, kan du bare opsige aftale. Skriv til mig hvis dette kunne være interessant for dig...
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. May 25
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:25
Jeg tror, du først og fremmest skal have gjort dig tanker om, HVOR du vil have din trafik fra. Er det betalte målrettede annoncer? Er det organisk fra Google? Henvisninger fra andre?
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)