Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan konkurrerer man som opstart mod firmaer med +100.000 kr. i reklamebudget?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. May 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg er ved at opbygge en nichebetonet service inden for bettinganalyser og spilforslag. Projektet bygger på flere års dokumenteret erfaring – men jeg oplever, at det er ekstremt svært at bryde igennem støjen, især når konkurrenter smider 100.000+ kr. i annoncering og oversvømmer SoMe med hundredvis af spilforslag (hvor de ofte kun tracker enkelte).

Derfor overvejer jeg nu:

Skal man give gratis adgang i starten – eller risikerer man at skyde sig selv i foden, når man senere vil tage betaling?

Har nogen erfaring med gratis prøveperioder eller freemium-modeller, hvor kunder får dele af produktet gratis?

Hvordan opbygger man troværdighed og en følgerskare uden et kæmpe budget?

Det er især frustrerende, når nogle aktører slipper afsted med stærke anklager – uden dokumentation – og uden at blive holdt til ansvar. Fx er jeg selv blevet beskyldt for at true brugere til tavshed(!), selvom jeg er den eneste ejer og aldrig har modtaget henvendelser fra de pågældende.

Jeg ville virkelig sætte pris på jeres erfaringer – især fra jer, der selv har startet småt i en konkurrencepræget branche og har måttet tænke kreativt for at få opmærksomhed og opbygge tillid.

På forhånd tak 🙏
(Jeg ved, at sportsbetting kan være et “touchy subject” – men jeg tager gerne imod ærlig og rå feedback. Alt er velkomment.)

Mvh
Rasmus
VinderOdds.dk – hvis nogen er nysgerrige på, hvad jeg forsøger at bygge op.
Tilmeldt 26. May 25
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Rasmus

Den branche du bevæger dig i, er altid lidt en svær størrelse.

Som udgangspunkt kræver det ikke ret stort budget at få succes, hvis man skaber noget der giver værdi for brugerne. Hvis du kan dokumentere at dine brugere rammer bedre ved at benytte dine spil forslag - så vil det være brugerne der kommer til at være din bedste markedsførings kanal.

Jeg er også stødt på flere ala dit område, der laver fremium, hvor du kan se 3 gratis spil forslag hver dag fx.

/Daniel
Fra Aarhus
Tilmeldt 27. May 25
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Få hjælp af AI services til at få gode og anderledes idéer til markedsføring - det virker!

Hobbyprogrammør, fodboldfanatiker og ejer af Feedball, hvor vi samler fodboldnyheder om hver af de 15 største klubber i Danmark fra mere end 100+ danske medier.

Tilmeldt 17. Jul 25
Indlæg ialt: 27
Fra  Mortimer Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender intet til branchen men forestiller mig at der måske er nogle ret stærke netværk i fx. Discord el. lign. hvor folk snakker fodbold odds?
Bliv en ressource derinde, og opnå noget tyngde ved at være "always on" - lidt a la John Hannover herinde *:-)
Leverer du gode anbefalinger og data, så skal folk nok finde dig.
Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Her skal du tænke "ud af boksen" 

Typisk vil det være noget med "alternativ marketing" hvor du bruger helt nye og "ikke traditionelle" kilder.

Det kan være noget med, at lave en super fed video i et forsøg på at få den til at gå viral.

Lars Larsen gjorde med "autentisk marketing" hele begrebet er nærmest opkaldt efter ham og de metoder han anvendte i sin tid.

Her skal du udvikle en helt ny måde, at vinkle din markedsføring på - ja eller bruger 1 million om året som konkurrenterne. 

Du skal med andre ord lave noget helt nyt og "aldrig set før" og det skal være pisse fedt, sjovt og anderledes, så alle snakker om det.

Hvad du så skal lave, ja det er jo noget helt andet - Det kræver mange mange timers brainstorm og de rigtige mennesker ind over

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)