Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Moms retur fra skat til Revolut business?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Apr 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,
jeg kan læse mig frem til at en del folk her inde som taler positiv om Revolut Business til enkeltmandsfirma. Men hvordan fungere det egentlig i praksis, når skat kræver en tilknyttet nemkonto før de vil tilbagebetale moms til din erhvervskonto? Så vidt jeg kan forstå på det, så kan man ikke få en nemkonto etableret hos Revolut business, da erhvervsstyrelsen anser Revolut som værende en udenlandsk bank.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:00

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:24

Cookie - John Hannover:

Javist men r4 der ikk noget med  at skat ikke refunderer til udenlandsk bank, eller er det kun modsatte vej, at man ikke kan betale skat dirkete fra udenlandsk bankk, (skat vil ikke have gebuyr()

husker et eller andet problem i det

Jævnfør EU lovgivningen kan de lokale skattemyndigheder ikke begrænse i en virksomhed i at vælge en bankforbindelse uden for landets grænser, så længe loven overholdes. 

Og jeg kender flere som har udenlandske banker, ofte fordi det enten er billigere eller lettere ved f.eks modtagelse i fremmede valutaer. 

Om Skat så kan kræve, at de ikke må pålægges gebyrer ved f.eks indbetalinger, det må jeg melde pas på, men det ville da et eller andet sted give god mening. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:56

Ja JEG HUSKER DET BLOT SOM PROBLEM DEN ENE VEJ HVIS DER ER GEBYR PÅ FOR MODTAGER SIKKERT

JA TIL AT ALLE EGENNTLIGE BANKER FRA UDLANDET kan bliuve nemkonto via blanket tilmelding

VH JOHN HANNOVER

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)