Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder søger netværk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg hedder Jon og er 42 år. Jeg kan godt lide at arbejde med menesker, og til hverdage beskæftiger jeg mig med social rehabilitering inden for ældreområdet.

Jeg brænder for at gøre en forskel for andre, og vil gerne opbygge et netværk med folk, der har samme ambition. Og jeg er sikker på, der er masser af fantastiske mennesker herinde i dette forum, som deler min passion.

Jeg har en drøm om, at bygge en hjemmeside, der kan være med til at gøre en forskel for mennesker. Jeg har købt et domæne og har et logo, og har også en ide, men jeg har brug for noget sparring, og søger i den forbindelse andre dygtige menesker, der kunne have lyst til at starte en dialog, og dele deres erfaringer.

Mvh

Jon Lützhøft
Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:56

Hej Jon,

Det er fantastisk at høre om din passion for at gøre en forskel for mennesker!

Da du allerede har et domæne, et logo og en idé, betyder det, at du allerede har taget det første skridt mod at bygge noget meningsfuldt.

Jeg er webudvikler og har erfaring med at hjælpe folk med at gøre deres idéer til virkelige, effektfulde hjemmesider.

Jeg kan også hjælpe dig med at bygge en hjemmeside, der matcher din vision.

Lad mig vide, om du kunne tænke dig at tage en snak om dette?

Tilmeldt 28. Apr 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:05

Hej Avi.

Mange tak for dit svar. Det er virkelig pænt af dig. Jeg vil rigtig gerne tage en snak om det. Hvordan fortrækker du at kommunikere? mail, sms eller i forumet her?

Vh Jon

Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 07:12

Har sendt en pb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)