Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Funding muligheder med fokus på legatsøgning.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense s
Tilmeldt 2. Mar 25
Indlæg ialt: 5
Fra  Danish Hive Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej kære med-iværksættere.

Vi står for en lille udfordring, betænkning, kald det hvad vi alle vil.

Jeg har de sidste 7 år arbejdet som freelancer indenfor AI branchen. Tiden er dog kommet til, at arbejdstimerne overstiger timerne i døgnet, og jeg er nød til at omstrukturere i håb om, jeg får tid til at deltage i hjemmelivet generelt. Derfor er vi igang med at omstrukturere fra freelance projektansat til ApS.

Vi er gået 3 mand ind i sagen med en 51, 47, 2 % opdeling, vi får stadfæstet når vi også får stadfæstet vores APS.

Vores system er først klar i august, så meget af det arbejde der kommer ind frem til august er mit eget freelancearbejde, mens de 2 andre arbejder på systemet.

Vi overvejer at søge nogle legater nu her, hvor vi kan få skabt lidt på bundlinjen, så vi har en lille pulje vi kan bruge til aflønning af freelancere. Dette er udelukkende fordi nogle af opgaverne er små og simple, men har en lang udbetalingsperiode.

Dette har dog ikke været nødvendigt før. Er der nogen der vil dele deres erfaring med funding, legatsøgning o.l. her i startperioden?

Vi har på nuværende tidspunkt være i gang i 3 uger, så der er masser af muligheder endnu (Med et potentielt officielt launch i august).

Mvh.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 22:44
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:14

Jeg vil sige kort, at der ikke er fondater eller andet til et ApS i startfasen, Der kan være specielle hvis vi taler virksomehder der ER igang og har xx oms og yy ansatte og udvikler specielt inden for IT eller andet, men ellers nej

husk nu endeligt en god ejeraftale, ellers er det dødfødt, brug lidt jura penge på det http://johnhannover.blogspot.dk/2013/09/is-og-aps-aftale.html 

Du regulerer dit arbejde ved at tage løn om du vil have mere end de andre for det

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 18:59

John det var dæleme ikke længe du hold dig fra Amino ;-)  

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47140
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:26

Ravn:

John det var dæleme ikke længe du hold dig fra Amino ;-)  

nej - 1,5 uge tror jeg-  og ærligt er det jo mest fordi jeg ikke gider din konstante surhed, men kan kan jo ikke blokere folk

jeg blev opfordret af flere og derfor - men du må godt vide (hvad du jo også ved), at jeg er mere end træt af din bedreviden og hovenhed - og af samme grund stadigt tænker det nok var bedst helt at blive borte. Du arbejder konstant for det - 

god aften
John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense s
Tilmeldt 2. Mar 25
Fra  Danish Hive Skrevet kl. 21:16
Mange tak, det er også sådan noget vi har kigget lidt ind i. Men nu ville jeg lige spørge blandt "ligesindede" for at høre om jeres erfaringer. Vi er allerede i gang med et forløb igennem det lokale erhvervscenter, men det kribler jo for, at komme der ud af, så hurtigt som muligt. :)

Mange tak for tippene.

Mvh.
Fra Odense s
Tilmeldt 2. Mar 25
Fra  Danish Hive Skrevet kl. 21:18
Tusind tak, John, for dine altid berigende indslag. Vi har en aftale med en advokat om vores ejerforhold næste uge, hvor vi får udarbejdet en kontrakt til vi officielt får etableret vores hjemmeside. På nuværende tidspunkt er vores system stadig under udvikling, da vi bygger alt fra bunden selv, så vi er stadig i en seeding fase.

Mvh.
Fra Odense s
Tilmeldt 2. Mar 25
Fra  Danish Hive Skrevet kl. 11:36
Tusind tak, John, for dine altid berigende indslag. Vi har en aftale med en advokat om vores ejerforhold næste uge, hvor vi får udarbejdet en kontrakt til vi officielt får etableret vores hjemmeside. På nuværende tidspunkt er vores system stadig under udvikling, da vi bygger alt fra bunden selv, så vi er stadig i en seeding fase.
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 482
Skrevet kl. 16:55

Ravn er en kæmpe tegning. Altid super bedrevidende, skriver han sit barnagtige vås med det mest fejlbehæftede sprog.

Hvis du sender et par private beskeder til Ravn ryger han helt op i det røde felt på sin barnagtige taberagtige facon, så det vil jeg da anbefale.

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 17:22

M.S  

Dit indlæg siger vist mere om dig!  Du du nogensinde bidraget med ret meget andet end at svine folk til herinde Amino? 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)