Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmesider

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 25
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle Aminoer!

Jeg sidder med webdesign for 2 kunder. Jeg er blevet nysgerrig på Wordpress systemerne fra Divi og Elementor. Har i erfaring med disse? Hvis ja, hvilke kan I anbefale? Siderne jeg skal bygge handler om fotografi, og kunderne vil gerne have noget der ser flot ud grafisk! Jeg har installeret Divi på: heartfelt-moments.dk/ og forsøger og få Elementor på bedstebryllupsfotograf.dk/.

Håber i kan komme med lidt råd og vejledning!

Mvh
Lone
Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 05:27

Hej Lone,

Tjek venligst din indbakke, jeg har sendt dig en besked.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:36

Lige en anbefaling herfra.

Undgå brugen af elementor og divi. Se i stedet ind i Gutenberg editoren som er en del af Wordpress. Det kan udvides med plugins som ikke sløver siden betragteligt. Og du kan få det samme resultat ud af det i sidste ende. Den store forskel ligger i at de fleste større content og pagebuildere sløver siden, især for mobile enheder. Jeg ved det fordi jeg har optimeret virkelig mange nu med mine 25+ år på bagen.

MVH Kim Tetzlaff

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 14:36
Det her er måske ikke det mest "helpful" svar hvis man anbefaler noget andet. Selvfølgelig vil vi gerne anbefale vores eget (Magicweb.dk) men hvis du vil være professionel og være webdesigner bruger vi faktisk meget Framer og Webflow.

Webflow kan være ret komplikeret, men det er et efterspurgt system at have hjemmeside bygget i. Men det kan være godt til større projekter som vi før har arbejdet med. Wordpress er ved at være lidt outdated føler vi.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)