Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webshop wordpress / WooCommerce Webshop trlnger til et løft

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj,

Min kunde har en web/webshop Wordpress / WooCommerce Som sådan fungerer den fint, godt SEO - men slet ikke "lækker" og den er alt for besværlig at redigere i.

Kan man mon (kan nogen) opdatere den til den nyt tema/design? Eller er det forfra?
jeg har overhovedet ikke styr på Wordpress / WooCommerce, men har lavet webshop i Smartweb / Dandomain, så vi skal nok bruge lidt hjælp udefra ;-)..

BH
Anne-Lise

Tilmeldt 27. Jan 25
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:38

Hej Anne-Lise,

Venligst tjek din indbakke; jeg har sendt dig en besked.

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 864
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 13:16

Hej Anne-Lise

Rigtig mange spørgsmål og konstateringer som er svære at svare helt konkret på da vi ikke har en URL adresse at tilgå, så det vil ende i noget gætteri.

Der er ret store forskelle på en WP/Woo side og så en side fra Dandomain.

Ja man kan godt ændre Theme og design på en side dog ville jeg nok starte et andet sted og der er at kigge hierarkiet igennem for siden da det meget ofte er her problemet ligger og så kan designet komme ovenpå efterfølgende.

Der er ingen grund til at starte forfra, men man skal naturligvis vide hvad man laver.

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:14
Hvis din webshop ikke er stor kunne du altid overveje et andet system og genbygge i noget nemmere eller pænere. Såsom Wix, SquareSpace, Magicweb.dk eller Shopify.

Shopify fokuserer 100% på eCommerce og kunne være godt for dig.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)