Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du brug for et gratis billede (Jeg søger forslag) ??

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har har siden varmestyring.dk og skal igang med SEO

Derfor har jeg oprettet siden https://varmestyring.dk/gratis-billeder-til-download 

Billederne opretter jeg vha AI

Har i forslag til indhold?

Måske du selv mangler et billede jeg skal lægge op?

Og giver det mening?

😀Lars

Tilmeldt 21. Jan 25
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:42
Hej Lars

For mig giver det ikke rigtigt mening. Gratis billeder er langt fra det siden ellers handler om, og selvom ideen om at give noget gratis væk i bytte for et link er meget god, så kommer du nok til at stå med et problem i forhold til at blive fundet af dem der søger gratis billeder. På det søgeord er konkurrencen endnu højere end på varmestyring.

Hvad med i stedet at skrive nogle artikler og guides, lave infografikker og andet omkring varmestyring som folk så kan bruge, mod at de linker til dig?
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 332
Skrevet kl. 09:29

Tak Marcus

Jeg skal helt sikkert også igang med nyheder

Og har allerede lagt et par indlæg op https://varmestyring.dk/nyheder

Men ja, jeg skal nok passe på med at blive kendt for siden med de gratis billeder

😀Lars

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:34
Hej Lars.

Som der allerede er blevet sagt, giver det ikke rigtigt mening at tilbyde gratis billeder til download på din side som handler om varmestyring. Selv hvis du håber at det driver nye besøgende, vil det ikke være besøgende der leder til noget der kunne ligne en kunde. Derudover findes der kæmpe sider der har tusindvis af gratis billeder som kan bruges og er lavet professionelt.

Du burde forsætte med relevante nyhedsopslag og tage gode SEO beslutninger på alle dine andre sider.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)