Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop som 17 årig?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Herlevsen:

Tak for svaret abs!

Det glæder mig at høre, at du tror det kan komme op og køre. Der er lige godt et halvt år til jeg bliver 18, så jeg kunne som sådan godt vente, og forberede resten imens. Ved du noget om hvordan det ville foregå hvis min far skulle overlevere firmaet til mig når jeg bliver 18? Ville der være nogen komplikationer ved det?

Der er ingen komplikationer så længe det bliver gjort inden firmaet har for høj omsætning.. du skal nemlig betale et bestemt beløb som afhænger af hvad firmaet er værd. jeg er ikke helt inde i det selv, så du må nok spørge en anden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:08

SÅDAN Mathias Street respect herfra Yes

Er shoppen din fuldtidsbeskæftigelse i dag? eller?

Tilmeldt 28. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:21

hey Kenneth

Tak :)

Ja, arbejder fuldtid med den - der er godt noget meget at se til :p

- det er måske også lige en ting man skal tænke over, der er virkelig meget mere arbejde end man regner med, i hvert fald hvis man vil have, det skal være en 1. klasse webshop.

Fra København NV
Tilmeldt 23. Mar 08
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 20:57

Hold da op, jeg er virkelig imponeret. Sådan en solskinshistorie giver mig da endnu mere lyst til at føre det igennem. Må jeg spørge hvordan du fandt leverandør til start? Jeg har virkelig kigget meget, men synes ikke jeg finder noget der falder i min smag. Måske er internettet ikke det optimale valg til at finde leverandører/grossister? Ville meget gerne vide hvilke alternativer der findes?

Men jeg beundrer dig virkelig for at have fået så stor en forretning igang, på så kort tid.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)