Jeg har brug for at løfte min hjemmeside så den kan ses på Google når man søger på nøgleord og ikke direkte på hjemmesiden Hvem kan hjælpe mig med dette mit budget er Max 1000 kr. om måneden hjemmesiden hedder inkandart.dk
Tak for din besked! Jeg kan se, at URL'en, du nævner (inkandart.dk), desværre ikke ser ud til at være aktiv lige nu. Menes der siden inknart.dk Hvis du kan bekræfte den korrekte URL eller sende mere information, vil jeg meget gerne kigge nærmere på det og finde en løsning, der kan hjælpe med at løfte din synlighed på Google.
Hos Mosel Studio tilbyder vi programmatisk SEO, som kan være en effektiv metode til at optimere dine sider og øge din synlighed på nøgleord. Lad os tage en dialog om, hvordan vi kan få mest muligt ud af dit budget.
❓Kun venligt spørgsmål; kan det godt passe at I stort set ikke har nogen sider indekseret for https://moselstudio.dk/ - det virker sådan når jeg tjekker jeres egen side.
www.scanboat.com - bådmarked. Hvis din båd findes, så findes den med stor sikkerhed på scanboat.com
Om det kan lade sig gøre indenfor budgettet har jo lidt at gøre med hvilke nøgleord du gerne vil findes på. Hvis du vil gå efter de konkurrenceprægede ord som tatovør og tatovering, er det ikke sikkert det kan gøres indenfor budgettet. Men noget du selv kan gøre, som er både hurtigt og kan være ret effektivt er at oprette en google my business profil hvis du ikke allerede har den. Så vil du komme frem på lokale søgninger og på google maps, hvilket med meget lille indsats kan kaste de første besøg af sig.
Kan det passe du skrev hjemmesiden forkert og det faktisk er inknart.dk? Jeg vil også gerne vide hvad jeres hjemmeside er lavet i. Du behøver ikke betale en månedlig pris for sådan noget her. Jeg kan gå ind og fikse jeres nøgleord, tjekke indeksering, skrive nye metabeskrivelser og ændre en smule i jeres tekst, det burde allerede hjælpe en del. I skal også på Google MyBusiness så folk kan finde jer på Maps. Jeg forventer at kunne klare det på 1-2 dage til 1500 kr. + moms.
Det vil dog typisk tager uger før i ser forbedringer, afhængig af styrken af jeres domæne og hvor niche det er i forhold til andre firmaer i omegn.