Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Handelsplatforme

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Har nogen herinde erfaringer med salg via handelsplatforme?
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:44

som salg til en kunde i det land platformen er registreret til - med momsindberetning efter EU eller uden for.

Hvis platform, som normalt er fakturerer de enkelte kunder, så fakturerer du blot platformen hele beløbet med momsindberetning som beskrevet - bogfører hele beøbet som salg og indtægt, at den provision/gebyr som platformen tager ved salget, som udgift

Hvis du fakturerer de enkelte slutkunder er det uden moms og indberetning som vare eller ydelses salg uden for EU - og inden for EU med dansk moms men efter meget komplicerede regler for lokal EU moms hvor du skal registreres i alle landene vis SKAT i Danmark

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 12:37
Hvad har du mere specifikt brug for hjælp til? Hvis du leder efter nogle gode platforme kan vi anbefale Shopify (især hvis du KUN skal have webshop), de er gode til eCommerce, du kan også overveje SquareSpace eller Magicweb.dk (lidt bias her)

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Tilmeldt 15. Jan 25
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:58

Måske jeg skulle ha´uddybet mit behov lidt mere. Jeg har et nyt produkt, som jeg ønsker at sælge via handelsplatform. Målet er Amazon, da produktet bruges verden over. Men mindre platform til en start er absolut en mulighed.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)