Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste indtjening på annoncer

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkesn

Jeg har netop lagt www.hestetilsalg.dk online. Men jeg mangler lige et godt råd her fra amino.

Som I kan se har jeg under nyhedsbrev tilmeldingen lavet plads til annoncer. Jeg er dog i tvivl hvilken løsning jeg bør vælge. Jeg vil naturligvis gerne anvende den der giver mig størst økonomisk udbytte.

Hvad vil I anbefale, og hvilke erfaringer har i med div. annoncesystemer.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Anders

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 23:21

Det skal vel handle om heste - og måske om ting, som man bruger til heste - sadler, støvler, foder, tips&tricks..

Men hvorfor have annoncer? Er du ikke dit eget firma - eler er det en portal? (Jeg har endnu ikke kigget på din hjemmeside..)

:)

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 11:57

Anders Yde:

Hej Folkesn

Jeg har netop lagt www.hestetilsalg.dk online. Men jeg mangler lige et godt råd her fra amino.

Som I kan se har jeg under nyhedsbrev tilmeldingen lavet plads til annoncer. Jeg er dog i tvivl hvilken løsning jeg bør vælge. Jeg vil naturligvis gerne anvende den der giver mig størst økonomisk udbytte.

Hvad vil I anbefale, og hvilke erfaringer har i med div. annoncesystemer.

På forhånd tak

Med venlig hilsen

Anders

Hej Anders uden at vide det helt nøjagtigt vil jeg da tro at det du vil få størst udbytte af ville være hvis du kontaktede nogle firmaer som sælger "hesteting" og hørte om de muligvis ville være interresseret i at reklamere i dit nyhedsbrev.

Det ville nok kræve at du har x antal besøgende eller x antal modtager til dit nyhedsbrev, ellers findes der jo et utal af muligheder inden for den verden jeg bruger selv noget der hedder partner ads her til en opstart af min egen side og det fungere fint indtil videre, men dog har jeg ikke haft den store indtjening på det. Men det kunne nok have lidt at gøre med det antal af besøgende der har været på siden :-)

Held og lykke med det i hvert fald

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 13:38
Uanset hvilken annonceringsløsning du vælger, så tvivler jeg meget på, at du kan få det store ud af det. Din side indeholder meget lidt brugbar information. Jeg vil anbefale dig først og fremmest at fokusere på at få dit indhold i orden, så du har et nogenlunde antal besøgende. Derefter kan du så enten henvende dig til firmaer direkte eller anvende et automatisk system som Google AdSense. Men gør din side interessant først... ellers spilder du din tid.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 14:37

Tak for jeres råd indtil videre.

Jeg ved at siden ikke er så indholdsrig indtil videre, men det skal gerne bliver bedere de kommende uger.

Der blev nævnt partner ads og Adsense, hvad fungere bedst økonomisk set?

Med venlig hilsen

Anders

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 14:41

Jeg ved desværre ikke hvad du kan få ud af adsence, men ved partner ads vælger du nærmest selv hvad du vil have.

Du kan få per klik eller per salg og satserne står beskrevet ud for hver annoncør. så er det jo bare at vælge den med højeste sats

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 259
Skrevet kl. 15:26

dehm:
ved partner ads vælger du nærmest selv hvad du vil have.

Det er dog vigtigt at huske på, at Partner Ads har meget færre annoncører end Google. For dig som hjemmesideejer betyder det alt andet lige færre relevante annoncer, der kan 'konkurrere' om at blive vist på din side. Med AdSense placerer du bare annoncekoden på din side, og så 'konkurrerer' alle relevante annoncer derefter om at blive vist på din side. Prøv dig lidt frem. Men igen, få indholdet i orden først... det giver ingen mening at snakke annonceindtjening, hvis du ikke har besøgende og sidevisninger.

Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)