Som I kan se har jeg under nyhedsbrev tilmeldingen lavet plads til annoncer. Jeg er dog i tvivl hvilken løsning jeg bør vælge. Jeg vil naturligvis gerne anvende den der giver mig størst økonomisk udbytte.
Hvad vil I anbefale, og hvilke erfaringer har i med div. annoncesystemer.
Jeg har netop lagt www.hestetilsalg.dk online. Men jeg mangler lige et godt råd her fra amino.
Som I kan se har jeg under nyhedsbrev tilmeldingen lavet plads til annoncer. Jeg er dog i tvivl hvilken løsning jeg bør vælge. Jeg vil naturligvis gerne anvende den der giver mig størst økonomisk udbytte.
Hvad vil I anbefale, og hvilke erfaringer har i med div. annoncesystemer.
På forhånd tak
Med venlig hilsen
Anders
Hej Anders uden at vide det helt nøjagtigt vil jeg da tro at det du vil få størst udbytte af ville være hvis du kontaktede nogle firmaer som sælger "hesteting" og hørte om de muligvis ville være interresseret i at reklamere i dit nyhedsbrev.
Det ville nok kræve at du har x antal besøgende eller x antal modtager til dit nyhedsbrev, ellers findes der jo et utal af muligheder inden for den verden jeg bruger selv noget der hedder partner ads her til en opstart af min egen side og det fungere fint indtil videre, men dog har jeg ikke haft den store indtjening på det. Men det kunne nok have lidt at gøre med det antal af besøgende der har været på siden :-)
Uanset hvilken annonceringsløsning du vælger, så tvivler jeg meget på,
at du kan få det store ud af det. Din side indeholder meget lidt
brugbar information. Jeg vil anbefale dig først og fremmest at fokusere
på at få dit indhold i orden, så du har et nogenlunde antal besøgende.
Derefter kan du så enten henvende dig til firmaer direkte eller anvende
et automatisk system som Google AdSense. Men gør din side interessant
først... ellers spilder du din tid.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.
ved partner ads vælger du nærmest selv hvad du vil have.
Det er dog vigtigt at huske på, at Partner Ads har meget færre annoncører end Google. For dig som hjemmesideejer betyder det alt andet lige færre relevante annoncer, der kan 'konkurrere' om at blive vist på din side. Med AdSense placerer du bare annoncekoden på din side, og så 'konkurrerer' alle relevante annoncer derefter om at blive vist på din side. Prøv dig lidt frem. Men igen, få indholdet i orden først... det giver ingen mening at snakke annonceindtjening, hvis du ikke har besøgende og sidevisninger.
Jeg hjælper med på www.madforlivet.com. Sunde opskrifter og inspiration til et sundt liv.