Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Christian-forklar-mig-røv

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, nu har jeg også brugt udtrykket "Christian-forklar-mig-røv" herinde og ikke blot i det virkelige liv, og det har allerede afstedkommet spørgsmål om hvad pokker "Christian-forklar-mig-røv" betyder...

Kort historie:
Jeg arbejdede for en 10 års tid siden i en virksomhed som solgte udstyr til den grafiske branche. Vi boede i en bygning sammen med to andre firmaer. Det ene firma var 4 mand som sad og lavede multimedie. Ejeren af biksen var Christian.
Og hver dag, når vi sad nede i kantinen og spiste frokost, så skulle Christian fortælle noget nyt omkring et eller andet de var i gang med. Hans forklaringer blev altid meeeeget lange og indviklede og ekstremt tekniske (virker det bekendt...? ).
Vores chef havde altid haft en tendens til at give folk øgenavne (ikke ondt ment). Og efter at have hørt på Christian i et halvt års tid, så opfandt fænomenet Christian-forklar-mig-røv. Når en person begynder på en længere udredning hvor alle andre forlængst er stået af, så er der altså tale om en "Christian-forklar-mig-røv"....

Så skulle det være bragt på det rene

/Jesper
www.MediaMouse.dk    - alt i grafisk kreation & produktion     jesper snabelA mediamouse.dk
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

"Stehlemannsrapporten"

Hvis du har set RIGET, så ved du hvor Monas anæstesi-rapport er gemt. I Stehlemannsrapporten, som er en 420-siders lang rapport om forskellende i 70''ernes og 80''ernes hospitalssystemer. En 420-siders lang rapport som absolut ikke konkluderer en skid.

Jeg har sammen med gode venner brugt begrebet "Stehlemannsrapporten" om rigtigt kedelige personer, der kunne snakke i lang tid uden at sige en skid.
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)