Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler jeg noget?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for nyligt lagt en ny side op, den hedder www.hestetilsalg.dk

Formålet med siden er at rådgive købere og sælgere i forbindelse med handel med heste.

Har I nogle punkter jeg kan gøre bedere mht. indhold og SEO, så hører jeg meget gerne fra jer.

På forhånd tak

Mvh
Anders

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 20:40

Flot side men.

Du har den samme titel (teksten i den blå linie øverst i browseren) uanset hvilken side

man befinder sig på: Feks. på siden råd til til sælger kunne titlen være.

Råd om hvordan jeg sælger min hest.

Det er vigtigt med forskellige titler når dine sider skal indekseres i søgemaskinerne.

Det var lige hvad der sprang mig i øjnene.

Mvh.

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 20:52

Godt set John.

Det er heldigvis hurtigt rettet :)

Mvh.
Anders

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 14:46

Anders Yde:

Hej

Jeg har for nyligt lagt en ny side op, den hedder www.hestetilsalg.dk

Har I nogle punkter jeg kan gøre bedere mht. indhold og SEO, så hører jeg meget gerne fra jer.

Hej Anders

• Sørg for at overskrifen på dine sider er markeret med < H1 > tags. Har siderne lange tekster så overveje en eller flere underoverskrifter markeret med < H2 > tags.
  • Dine META data (description og keywords) er identiske ligesom dine title var før, de skal være unikke for hver eneste side. Meta description bør være "sælgende" i sin ordlyd og kan maks. være 160 karakteret langt. Meta keywords bør maksimalt indeholde 3-5 søgeord. Bemærk at disse søgeord skal kunne findes i brødteksten. Du kan ikke fylde en masse synonyme eller beslægtede ord ind her
  • Jeg formoder du gerne vil ligge godt på bestemte søgefraser der indholder ordet Hest eller Heste, men disse to ord figurerer sjældent på din hjemmeside. Du kan fx ændre titel og overskrifter m.v. for siden med 'Råd til sælger' til 'Råd til heste-sælger'.
  • For at få de første links til dit website, så tilmeld dem til de linkportaler jeg har listet på gSEO (Se nederst på siden)
  • Ændre din linkside så linkteksterne ikke bare siger 'Se hjemmeside' men noget mere sigende. Enten navnet på hjemmesiden eller fx. 'Johan Schlüter Advokatfirma'

Ellers vil jeg ønske dig held og lykke med din nye hjemmesiden!

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 14:50

[quote user="Grosen Friis [Op.dk]"] 

• For at få de første links til dit website, så tilmeld dem til de linkportaler jeg har listet på gSEO (Se nederst på siden)

[/quote]

Og inden du tilmelder hjemmesiden til disse kataloger, så læs evt. min artikel om flere besøgende herunder i signaturen. Det er langt fra ligegyldigt hvordan du tilmelder dit link.

Mvh Jesper

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 15:23

Hej

Til Grosen

Det var virkelig god information for mig, mange tak.

Det er bare om at komme i sving :)

Til Jesper

Tak for henvisningen, jeg vil læse din artikel :)

Hilsen Anders

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 15:26

Anders Yde:

Til Grosen

Det var virkelig god information for mig, mange tak.

Det er bare om at komme i sving :)

Hilsen Anders

Hej Anders

Det var så lidt, og god arbejdslyst :-)

/Grosen 

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Fra Århus
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 19:26

Hej Anders

Et hurtigt view på dit site gav mig følgende

Jeg syntes at rammen og header sektionen er rigtig god.

Personligt syntes jeg at valg af standard link style er meget Jakob Nilsen'sk (dansk usability guru) - ingen tvivl om at usability mæssigt at det er det rigtige at gøre, men det bliver på bekostning af sites æstitik (denne kommentar får jeg sikkert slag for)

Jeg mangler generelt entydige overskrifter på dine sider (er vist nævnt).

Jeg syntes at valget af den fede font til normal tekst er for voldsomt, og gør det svære at læse.

Jeg syntes at din forside skal være mere en bare en uddybning af hvad dit site omhandler, evt. minimere teksten og flyt den over menuen til venstre, samt ram den ind med en sektionsfarve og overskrift. Udnyt så evt. pladsen til at fremhæve de sidste nye artikler, spørgsmål og svar mv. 

Link teksten svarer ikke overens med overskriften på det du linker til.

Der mangler lidt luft imellem dine google annoncer og nyhedsbrev, og knapperne er for langt fra input felterne. Ram evt. hele nyhedsbrev tilmelding ind med en farve eller kasse.

I navigationen hopper siden lidt i valget mellem "råd til køber" og de andre sider (firefox 2).

Topbanner bør være klikbart så man vender tilbage til forsiden (godt er det ikke et logo, men for mig virker det naturligt at klikke på teksten i banneret).

Syntes at du skal ændre din overskrift på nyhedsbrevet og bare kalde det Nyhedbrev i stedet for "Modtag info om artikler"

Det var lige et par hurtige skud fra hoften - held og lykke med sitet.

René Lund Espensen, AROS IT partner
Aros IT er et konsulent- og softwareudviklingshus.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 155
Fra  Loco Media Skrevet kl. 22:27

Noget der springer i øjnene er dine Adwords-reklamer - hvilket jo sådan set er fint, hvis det ikke ligefrem var fordi, at det er så tydeligt at det er netop reklamer.

Ikke fordi man ligefrem skal narre folk til at trykke på dem, men hvis du gerne vil tjene lidt der, bør de være mere integreret i siden.

Jeg ville nok foreslå at lave sideoverskrifterne en anden farve (og en passende størrelse) - og så give reklamerne samme farve.

I det hele taget kunne du godt bruge lidt flere farver (uden at der går Flüger i den) - f.eks. også på menupunkterne til venstre.

Held og lykke...

Fra 8000 Århus C
Tilmeldt 30. Nov 06
Skrevet kl. 10:44

Tak venner, det har været nogle super indlæg :)

Hilsen Anders

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)