Hej Anders
Et hurtigt view på dit site gav mig følgende
Jeg syntes at rammen og header sektionen er rigtig god.
Personligt syntes jeg at valg af standard link style er meget Jakob Nilsen'sk (dansk usability guru) - ingen tvivl om at usability mæssigt at det er det rigtige at gøre, men det bliver på bekostning af sites æstitik (denne kommentar får jeg sikkert slag for)
Jeg mangler generelt entydige overskrifter på dine sider (er vist nævnt).
Jeg syntes at valget af den fede font til normal tekst er for voldsomt, og gør det svære at læse.
Jeg syntes at din forside skal være mere en bare en uddybning af hvad dit site omhandler, evt. minimere teksten og flyt den over menuen til venstre, samt ram den ind med en sektionsfarve og overskrift. Udnyt så evt. pladsen til at fremhæve de sidste nye artikler, spørgsmål og svar mv.
Link teksten svarer ikke overens med overskriften på det du linker til.
Der mangler lidt luft imellem dine google annoncer og nyhedsbrev, og knapperne er for langt fra input felterne. Ram evt. hele nyhedsbrev tilmelding ind med en farve eller kasse.
I navigationen hopper siden lidt i valget mellem "råd til køber" og de andre sider (firefox 2).
Topbanner bør være klikbart så man vender tilbage til forsiden (godt er det ikke et logo, men for mig virker det naturligt at klikke på teksten i banneret).
Syntes at du skal ændre din overskrift på nyhedsbrevet og bare kalde det Nyhedbrev i stedet for "Modtag info om artikler"
Det var lige et par hurtige skud fra hoften - held og lykke med sitet.