Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Levering på Shopify

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 24
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg er i gang med en tøj virksomhed, og jeg er i gang med at finde ud af levering til kunderne. Har i nogle gode tips eller triks til det? Jeg havde tænkt mig at gå ned til min lokale pakkeshop og indlevere dem der.

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 16:26

Hej.

Hvad mener du? Hvad søger du tips til? 

Er der hvilken udbyder af fragt du skal anvende, hvordan det nemmest og mest effektivt pakkes og afsendes eller hvad rute du skal gå ned til indleveringsstedet? 

Rigtig godt nytår 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 8. Oct 24
Skrevet kl. 19:01

Hej. Jeg mener når jeg har solgt noget, skal jeg så bare gå ned med det til min nærmeste pakkeshop? 

vh Holger 

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 19:04

Først skal du finde ud af hvilke selskab(er) du ønsker at sende dine varer med. Derefter skal du sætte dig ind i hvordan du opretter/køber en pakkelabel. 

Derefter kan du sætte pakkelabel på din forsendelse også gå i nærmeste indleveringssted og indlevere den pakke der skal sendes. ;-)  

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 8. Oct 24
Skrevet kl. 17:39

Mange tak!

Fra Svendborg
Tilmeldt 16. Jan 25
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:36
Jeg vil klart også anbefale at du henter priser fra Postnord og DAO, de har for nogle typer af virksomheder også virkelig konkurrencedygtige priser.
Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 15:05
Hvis du forventer mange salg kunne du overveje noget kalde 'Lagerhotel'. De kan tage sig af forsendelser og lager. Men generelt set, hvis du bare vil sælge lidt som en hobby kan du bare smutte ned og afsende det, så markere det som afsendt.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)