Hvorfor er det så svært for Amine at Fjerne spam debatter ? |
De fjerner dem også, hvis du anmelder dem.
Ellers sker det først, når en moderator ser opslaget
De fjerner dem også, hvis du anmelder dem. Ellers sker det først, når en moderator ser opslaget |
Du mener nok: Det er utroligt de bliver ved. |
Jeps helt korrekt. Mente ikke man som ny bruger kunne lave et opslag før det var godkendt |
Det går godt nok ikke hurtigt, nu har opslaget været her i 1 1/2 døgn. |
Det burde være fjernet nu. Følgende kommentar er for egen regning og har ikke noget med Amino eller moderator at gøre: Dette system som Amino er baseret på er et gammelt system og det bliver ikke sikkerhedsopdateret så ofte som det måske burde fordi det er så gammelt. Jeg har selv som udvikler siddet med endnu ældre systemer og det er bare ikke sjovt så jeg føler for Aminos udvikler(e) når det vælter ind med spam. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Har du anmeldt det? Og der er nok ikke så mange moderatorer mere, som der var en gang, primært pga faldende aktivitet herinde. |
Hvis du selv har et spamfilter på din mail og af og til får en spammail alligevel, har du svaret der. De bedste hilsner Martin |
Jeg har også bemærket den faldende aktivitet - men hvor meget er den egentligt faldet? :-) |
https://www.linkedalibi.com | LinkedIn Outreach Engagement
Meget! I storhedstiden kom der hurtigt 30-50 nye tråde om dagen! Nu er det max en håndfuld eller lidt mere, på en god dag :) Mange er på FB, tror jeg... |