Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på AI til tatoveringer PoC søges

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Dec 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!

Jeg har udviklet taittoo.dk som er en AI applikation som kan anvendes til at generere tatoveringer.
Jeg er vel bevidst om at der mangler et ssl certificat :)

Jeg søger feedback på designet og eventuelt en dialog omkring den rigtige forretnings model. 
Pt. er tanken at det bliver en slags marketplace løsning hvor brugerne kan anmode om pris på deres ønskede tatovering.

Til applikationen hører der en login side til tatovører hvor de kan "byde" på forespørgsler fra brugerne, og dette ryger så retur til brugeren.

Planen er at tage en månedlig/årlig licens pris for at give tatovøren adgang til platformen.

Nogen gode inputs eller ideer hertil? 

Ser frem til at høre fra jer.

Tilmeldt 10. Mar 25
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Synes at siden godt kunne se lidt mere moderne ud, den ser en smule outdated ud. Jeg synes du har fat i et godt princip med at tatovører kan byde på hvad de kan lave den for, men AI er måske unødvendigt.

Min helt ærlige mening er at din idé med at forbinde tatovører med kunden er bedre. Man burde kunne vælge fra tusindvis af forskellige tatoveringer og/eller uploade sit eget billede af en tatovering, skrive lidt tekst som "10% større end som vist på billedet" og så få tilbud i dit område (f.eks. postnummer) fra tatovører. Hele idéen hænger på at du kan få en bunke tatovører til at være aktive på platformen.

Https://www.magicweb.dk - Byg en hjemmeside, blog eller webshop til din virksomhed

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)