Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af tøj

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 24
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg er i gang med opstart af et tøjfirma, og jeg er på udkig efter en leverandør, som kan give mig blankt tøj. Derfor kiggede jeg på Amazon, og der fandt jeg nogle rigtig fede og perfekte joggingbukser, derfor kunne jeg godt tænke mig, og vide om man må sælge tøj fra Amazon videre? Jeg skal selvfølgelig ha’ lavet logo på osv.

Holg
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46950
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:58

Hvis 
1 Du er stensikker det ER noname og ikke på nogen møde mærkevare OG
2 Du er stensikker på den der har lavet den NoNome ikke har kopieret en mærkevare, bare uden logo

Så JA det må du gerne. Tænk på, de som sælger dem på Amazon har dem til KLART under den halve pris og derfor også kan lave med logo direkte til kunder osv i andre salgskanaler. Amazon er privat køb og jo normalt klart dyrere end køb fra en no-name fabrik - Det er bare det arbejde sparer, mod at betale meget højere pris

Du er på vej i et markede, som du selv ser i Amazon, Temu, sågar Zalando osv - har MEGET lave fortjenester per salg og lever af mio af salg i stedet - men det du skal slås med her

god vind i alle fald

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 8. Oct 24
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:48
Hej John.
Mange tak for svaret. Jeg har også skrevet til virksomheden.

Holg
Tilmeldt 31. Oct 24
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hej. Jeg kan hjælpe dig med levering af tøj og tryk. Kan levere de fleste mærker og tryk, kan hjælpe dig i gang.
Ferry Sport tryk på tøj i 50 år.
Jens Færge
Fra Store heddinge
Tilmeldt 19. Apr 20
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:09

jeg har evt et varelager af mærket blend,casual friday og superdry hvis det er nået? smid din mail så skal jeg sende en opgørelse

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)