|
Hej Vi søger et erhvervslokale til kontor i Aalborg Centrum. Vi er en en webshop der søger lokale til 2 store skrivebord samt et hvis antal reolsystemer og kommoder. Det vil ligeledes være fordelagtig at der medfølger toilet faciliteter med til lokalerne. Lokalet behøver ikke at være kæmpe stort men mellem 30-50 kvm. vil være perfekt. Internetforbindelse er en nødvendighed. Vi vil gerne forhøre os lidt om kvm, pris, beliggendehed og stand. På forhånd Tak. Mvh René Sørensen |
Hej René!
Søger selv erhvervslokale i Aalborg (helst pr. 1/6), så jeg tænkte om det måske var en mulighed at finde noget og dele? Det ser nemlig ud til at det er ret svært at finde noget i Aalborg, med mindre man er interesseret i at betale kassen for det :-)
Firmaet I evt. skulle dele med er et enkeltmands (indtil videre....) grafisk-/reklamebureau. Jeg kræver ikke så meget, men ved endnu ikke 100% hvor mange kvm. jeg skal bruge. Internet er en selvfølge :-) Jeg kunne desuden godt bruge plads til kundemøde o.lign.
Lad mig høre om det har interesse. Hvis - så kan vi jo mødes en dag og se om vi overhovedet kan finde ud af det sammen.
Mvh
Maj-Britt Kjær Sørensen
Bliv gratis medlem