Her vil det jo være meget interessant at høre konverteringsraten for Google Ads alene og hvilke søgeord der annonceres på. 700 besøgende og 13000 visnoger betyder jo i bund og grund intet, hvis ikke der tjenes penge eller st det som minimum går lige op. Man sigter jo typisk efter en konverteringsrate på 10%. Men det kan i nogle brancher være ret højt. Men jeg ville KLART have en forventning i din niche på mindst 3-4%. Så hvis ikke det har kastet 21+ salg af sig, så ville jeg være utilfreds. Inden jeg kommenterer på SEO. Kan du så ikke uddybe hvad de 2500 i måneden indebære? |
2500,-- for hvad? der er jo ikke lavet noget SEO på siden - så eksterne links?.
Gifs:
Jeg kan se de ligger i CSS filen, umiddelbart ikke noget kritisk - men et sted man kan optimere
tænker du at det er en fordel at have en "produktside":
Webshoppen har jo praktisk talt kun 1 produkt - ønsket er at sælge "Aluthermo quattro", og hvilke jeg også går ud fra er der som alle pengene bliver tjent. Derfor er spørgsmålet, hvorfor er hele shoppen ikke bygget op omkring at sælge dette produkt? Er der en grund til at ha en arkiv side med 3 produkter? hvorfor er forsiden ikke hele "købs" flowet?
Shoppify har massere premade 1product stores: https://www.sitebuilderreport.com/inspiration/one-product-shopify-stores