|
ASP til APS dot.net
|
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Men har dog det problem at jeg har et komplet "asp.old framework" som det har taget mig 6 år at kode ;) Men kan godt se fordelen i at skifte og lave mine egne kontroller. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Tjahh - altså der skal jo være en grund til at skifte. Man skal ikke bare skifte for at skifte, men er der noget vundet ved at skifte til .net (fx ud fra strategiske, økonomiske, fremsmæssige perspektiver eller lignende) bør man overveje det. If it ain''t broken, don''t fix it. ...er selv fortaler for .net, men der skal være mening med galskaben ![]() |
Sure, der skal være forretningsmæssig idé i det. Men personligt tager jeg ikke projekter i ASP classic, da selve arbejdet med den oldgamle teknologi ganske enkelt er for utilfredsstillende. Og ja, jeg er glad for at jeg kan tillade mig at være så kræsen :) |
--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid
Det gør vi nu heller ikke (laver et par rettelser i ny og næ), men opfordrer heller ikke folk til at skifte væk fra en løsning der ikke fungerer hvis det ikke er en fordel fra dig. At ASP 3.0 er noget gammelt bras er vi dog ikke uenige om. |
Tænk på det som en mulighed for at få struktureret og ryddet op i dit eksisterende projet, og få noget mere performance ud af din løsning hvis det bliver gjort ordentligt. At det har taget 6 år at lave, betyder ikke at det vil tage 6 år igen - de 6 år er jo inkl produktudvikling er faringer osv. Hvis jeg var dig vil jeg lave en simpel økonomisk opstilling på det, og se om det kan betale sig. Held og lykke med projektet. |