Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor sælger man bedst sin affiliate side med 15k besøgende?

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)
Tilmeldt 22. Oct 18
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

HC2018:

zebravo.dk

Virker ikke desværre. Har prøvet. Fik aldrig min bekræftelsesmail trods flere forsøg. Men tak for input! 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1770
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 11:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

For bare 200 kr kan du få en kort tekst på forsiden af LinkCentralen.dk i venstre side gældende i en måned :)
Samt et dofollow link så man kan klikke ind hurtigt og se siden.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:59

Derfor giver det nok også god mening at bruge 2.000 kr. på at sælge på Saxis ....det virker ;-) så kan du bare sætte den til 102.000 kr. så har du ikke mistet noget ved at sætte den til salg på saxis :-)

Tilmeldt 22. Oct 18
Skrevet kl. 12:01

HC2018:

Derfor giver det nok også god mening at bruge 2.000 kr. på at sælge på Saxis ....det virker ;-) så kan du bare sætte den til 102.000 kr. så har du ikke mistet noget ved at sætte den til salg på saxis :-)

Hej, det er som sagt månedlig pris + 7.5 procent i salær. Det bliver sidste udvej i hvert fald, jeg vil heller prøve med alt andet først, da de jo tager salæret uanset om kunden er kommet igennem Saxis eller ej (derfor mange er meget utilfredse med dem)   :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:08
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

patrickbolby:
de jo tager salæret uanset om kunden er kommet igennem Saxis eller ej (derfor mange er meget utilfredse med dem)   :-)
  det er bare folk der ikke forstår verden. Ellers ville alle jo kunne se ting i saxis og så handle privat uden om. Det er som hvis du sætter en keramik vase op i en butik der skal sælge den, så vil de normalt også kræve deres salær helt uanset om du kommer og siger, kunden ikke køber den grundet den stod i butikken

Det ville jo også være spild af butik eller Saxis, hvis du selv solgte helt samme ting, måske til en helt anden pris, så du lå og konkurrerede med dig selv og saxis :) 

Salæret er helt naturligt og alm størrelse i forhold til den type, og månedspris sikrer, at det du sælger, også har en gang på jord prismæssigt, og ikke hænger der i årevis

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Oct 18
Skrevet kl. 12:16

Cookie - John Hannover:

det er bare folk der ikke forstår verden. Ellers ville alle jo kunne se ting i saxis....

Helt enig, det giver fin mening fra et Saxis synspunkt for at beskytte deres forretning overfor folk der netop vil prøve at undgå salæret selvom de måske har fået kundeinteresse via dem. Jeg forholder mig dog stadig bare til, at jeg vil forsøge med alle andre platforme inden. Fordi hvorfor ikke? Og er der så ingen henvendelser, så kan man jo prøve Saxis til sidst. Jeg har dog ikke set mange affiliatesider være til salg hos Saxis gennem tiden, og specielt ikke efter deres nye prismodel, så det var derfor jeg ville høre, hvad andre gør og har haft succes med udover Saxis, når det gælder lige præcis affiliatesider :-)

Håber det giver mening.

Tilmeldt 22. Oct 18
Skrevet kl. 12:23

LinkCentralen.dk:

For bare 200 kr kan du få en kort tekst på forsiden af LinkCentralen.dk i venstre side gældende i en måned :)

Hej fin side du har, jeg har oprettet mig derinde men dog ikke med betalt. 

Tilmeldt 15. Mar 23
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:38

LinkCentralen.dk:

Helt ærligt mand. Hvor mange gange skal du gøre det her? Jeg ved godt at du forsøger, at tjene nogle penge. Men hvorfor er det at du konstant og hele tiden skal reklamere for din hjemmeside i indlæg hvor det INGEN mening giver?

Du har jo ingen pli eller situationsfornemmelse overhovedet.

Jeg vil ikke kapre tråden. Men du er jo helt ærligt fuldstændig ligeglad med alle hjemmesider der forsøger, at få et link ind på din side. Jeg har selv tilmeldt et par sider hos linkcentralen - og er blevet afvist. Jeg spørger dig så om grunden til afvisningen.

Her siger du "Fordi jeg synes designet er rodet. Men hvis du betaler 200 kroner, så kan du godt få hjemmesiden på".

Flot.

Tilmeldt 1. Aug 18
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

fino, fino - men selvfølgelig skal Saxis tjene penge...ligesom jeg tænker at du heller ikke har "test" på din affiliateside uden at du har et reklamelink indover, hvor du kan tjene penge...og hvis pris og kvalitet hænger sammen for det som du sælger, så skal det nok blive solgt....men det er klart at hvis du har 15.000 besøgende og tjener 32,50 kr. om måneden i affiliate, så er den måske ikke 100.000 kr.....

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:42

www.marketers.dk der finder du sikkert mange interesserede, hvis omsætningen og prisen er fair.

Alternativt kunne du kontakte nogle af de firmaer, som enten arbejder med denne type sider, eller en af dine konkurrenter, som måske vil have et ekstra site.

Side 2 ud af 5 (43 indlæg)