Jeg har brug for hjælp til hvordan jeg for lukket den her sag. Jeg har indgået en aftale med et projekt og fået en fast pris. Er blevet tatoveret 1 gang (mangler 3-4 gange) Tatovøren har aflyst gang på gang vores aftaler - lade mig stå at vente på ham i 1.5 time og stadig ikke dukket op? Har kontaktet ham og vi er begge blevet enige om at jeg skal have mine penge tilbage. Men derfra intet er sket! Hvad skal jeg gøre? Har alt på skrift - skal jeg lave en civil sag på personen? Håber nogle har råd. |
Det gav ikke mening for mig. Du har vel ikke lavet et projekt og så ikke faktureret det, men i stedet er lovet tato som betaling. Det er jo sorte penge, dem skal du nok ikke lige skulle gå i retten efter
Du skulle fakturere dit projekt med moms og tatovøren så helt tilsvarende sin tatoo med moms til dig - det andet er sorte arbejde for begge og straffes ret hårdt og du kan jo ikke gå i retten, og klage over du ikke får dine sorte værdier nu OG at du bliver tatoveret er da ikke noget du kan trække fra nogen steder heller . så mange ulovligligheder
Det lyder som en ommer hvis jeg har forstået ret - ellers forklar bedre
vh John Hannover