Hej Jeg bor i Frankrig og har fundet et produkt indenfor kaffe. Dette produkt er kun i Frankrig på nuværende tidspunkt og jeg føler mig sikker på at det kunne sælge godt i Norden også. Kop og kande , imerco, Power, elgiganten, Skovsen , etc. Hvis man fik en ordning med firmaet om at sælge deres produkt ind i butikker i DK, SV, N hvordan bære man sig ad med butikkerne som jeg har nævnt? Er det et umuligt projekt for en uden erfaring eller kontakter inden for dette ? Tak for jeres feedback Mvh Anders |
Få et produkt ind i Butikker
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Det handler i bund og grund mest om vedholdenhed og massere af gå-på-mod. Du kan starte med at ringe rundt til kædernes butikker i dit lokalområde og aftale et møde. Du kan også møde fysisk op med selve produktet! Får du først foden ind ved den første butik i én kæde, er det nok en del nemmere at komme ud i flere butikker i samme kæde. |
Ved du om du eller din virksomhed betaler for meget for jeres strøm?
Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡
Din manglende erfaring og dermed manglende netværk, gør det naturligvis ikke lettere, men du må jo have produktet, og ud fra producenten kende alle fordele det har, i forhold til andet tilsvarende, og så se om prisen, med det DU skal tjene på den også, er lav nok til, at du kan komme ind i de kæder. Jeg kender ikke % de skal lægge på, men forestiller mig, at der let dobles op på mange ting de køber ind, og det er den slags viden, du jo mangler lidt, når du ikke kender branchen Så er det bare at gribe telefonen og via omstillingen i kædens hovedkontor, få at vide HVEM der er er chef for indkøb af den type vare DU kommer med, og så blive stillet om til denne, og overbevise om, at det er værd for dem, at du kommer forbi og viser dit nye produkt frem. Det er hård kold kanvas bare mase på vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)