Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle, der kan bruge en (gratis) erfaren erhvervspraktikant?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Jeg er netop blevet ledig efter endt barsel.
Jobcenteret har nu kontaktet mig, da jeg skal til første møde, hvor de bl.a. vil snakke om mulighederne for 4 ugers praktik,
da reglerne er, at de skal aktivere alle ledige forholdsvis hurtigt.

Derfor forsøger jeg nu, at være på forkant, da jeg gerne selv vil finde et praktiksted fremfor deres standardtilbud.

Jeg er uddannet indenfor design og har erfaring med e-commerce, marketing, design til både digitale og trykte medier, SEO, tekstforfatning, nyhedsbreve, SoMe m.m.
Jeg er meget erfaren, god til at arbejde selvstændigt og kan hurtigt sætte mig ind i tingene, så der skal ikke bruges en masse ressourcer på, at få mig i gang med en opgave.
Jeg forventer ikke nogen ansættelse ved indgåelse af praktikaftale og har ikke nogen forhåbninger omkring dette, jeg skal blot have en praktikplads på plads, så jeg kan komme videre med min jobsøgning.

Så skriv endelig, hvis der er nogle, der kan bruge en hjælpende hånd for en periode.

Jeg ønsker blot en praktikplads med fleksibilitet, hvor jeg kan arbejde 100% hjemmefra.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46820
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09