Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle, der kan bruge en (gratis) erfaren erhvervspraktikant?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Jeg er netop blevet ledig efter endt barsel.
Jobcenteret har nu kontaktet mig, da jeg skal til første møde, hvor de bl.a. vil snakke om mulighederne for 4 ugers praktik,
da reglerne er, at de skal aktivere alle ledige forholdsvis hurtigt.

Derfor forsøger jeg nu, at være på forkant, da jeg gerne selv vil finde et praktiksted fremfor deres standardtilbud.

Jeg er uddannet indenfor design og har erfaring med e-commerce, marketing, design til både digitale og trykte medier, SEO, tekstforfatning, nyhedsbreve, SoMe m.m.
Jeg er meget erfaren, god til at arbejde selvstændigt og kan hurtigt sætte mig ind i tingene, så der skal ikke bruges en masse ressourcer på, at få mig i gang med en opgave.
Jeg forventer ikke nogen ansættelse ved indgåelse af praktikaftale og har ikke nogen forhåbninger omkring dette, jeg skal blot have en praktikplads på plads, så jeg kan komme videre med min jobsøgning.

Så skriv endelig, hvis der er nogle, der kan bruge en hjælpende hånd for en periode.

Jeg ønsker blot en praktikplads med fleksibilitet, hvor jeg kan arbejde 100% hjemmefra.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46820
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:09

bare lille råd. Pas på den ikke lugter af det er noget du bare vil, for at blive hjemme og ikke skulle aktiveres, for det er jo ikke noget, de som tager praktikanter nødvendigvis er vilde med. Du kunne skrive hvor du bor, så du også KUNNE sidde eksternt i en praktik plads, for normalt er praktikpladser noget der bevilges til de, som har nogen der netop kan oplære i div områder, og ikke til de som bare skal have en gratis person til lidt arbejde. Praktik hjemmefra er ikke vildt almindeligt om end det skam findes, dog mest i forhold til personer med visse handicap

Skriv heller ikke du ikke ønsker ansættelse ud af det, det forstærker bare indtryk af, at du måske bare lige skal have løst DIT problem hjemmefra (og jeg forstår godt med barsel det er ønske, men tror du skyder dig selv lidt i foden med det) Skulle det føre til et ansættelsestilbud, så kan du tage stilling til det derfra. Arbejdsgivere ved godt, at praktikanter ikke automatisk ansættes bagefter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 1. Aug 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:32
fjernet
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)