Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Greencard affiliate?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er blevet kontaktet af et firma i Cypern, der tilbyder en affiliate kampagne med greencard i USA.

Er det noget man skal holde sig fra? Nogen der har erfaringer med det?

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 12:51

Det som den slags firmaer tilbyder er IKKE Amerikanske green cards! Det de tilbyder er, at de kan indsende en ansøgning til det amerikanske "diversity lottery", hvor der hvert år uddeles 50.000 green cards til folk fra lande der ikke er en naturlig stor indvandring fra (meget interessant lov, iøvrigt, set i lyset af at mange i f.eks. Danmark ønsker det modsatte - anti-diversity). Det er helt gratis at deltage i lotteriet, så det eneste man betaler for hos mellemhandlerne er altså udfylding af ansøgningen og det giver ikke større chancer for at vinde.

Så ja, jeg vil mene det er lidt fusket - i hvert fald de steder, hvor det ikke helt klart fremgår hvad deres service faktisk går ud på ... Mange steder bliver det helt klart oversolgt i en sådan grad, at jeg vil mene det strider mod Markedsføringsloven i Danmark.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 13:02

Mikkel du er et leksikon :) Tak for svaret

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9740
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 13:08

> Mikkel du er et leksikon :)

Næhh, jeg er bare enormt gammel :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)