Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af sengetøj

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Jul 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg vil høre om der er nogen der kan råde og vejlede mig. Jeg kunne godt tænke mig, at lave mit eget sengetøj. Jeg elsker farver og jeg har derfor en del forskellige slags sengesæt i tankerne. Det skal være Alm. Størrelser som 140x200 og evt 140x220.
Er der en, der kan give mig et ca bud på, hvad der er af omkostninger af produktionen. Fx hvor mange sengesæt man skal producere til en start, i hvilke lande er bedst mht af kvalitet af stoffet og arbejdsvilkårene. En der evt kan sende mig i kontakt med en der kender en. Eller til en fabrik/ producent.
Jeg kunne i øvrigt rigtigt godt tænke mig, hvis det var muligt, at rejse til den pågældende fabrik, uanset land, for at tjekke stof og farver før det bliver produceret. Jeg har ingen forstand på noget af det, så dette er måske ikke muligt.

Mange tak
Mvh Rose
Tilmeldt 3. Jun 24
Indlæg ialt: 45
Fra  Gratis-hjemmeside.com Skrevet kl. 00:01

Hej Rose,

Det lyder som et spændende projekt! Når det kommer til produktion af sengetøj, er der flere ting at overveje. Prisen kan variere meget afhængig af stoffet og hvor du får det produceret. En startproduktion kan være alt fra 50 til 500 sæt, afhængig af producentens krav. Mange får produceret sengetøj i lande som Portugal, Tyrkiet og Indien, da de har en god balance mellem kvalitet og pris, samt rimelige arbejdsvilkår.

Jeg kan desværre ikke sætte dig i kontakt med nogen specifikke fabrikker, men det er ofte muligt at rejse til fabrikken for at tjekke stof og farver, hvis du aftaler det med producenten. Det kræver lidt research og nogle e-mails til potentielle producenter, men det kan helt sikkert lade sig gøre.

Opret en Gratis Hjemmeside: Https://gratis-hjemmeside.com/

Tilmeldt 6. Jul 24
Skrevet kl. 14:11
Tusind tak for dit svar! Jeg er i gang med at undersøge mulighederne, så jeg fortsætter min research.
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12856
Skrevet kl. 14:16

Hej

Når du ingen erfaring har med udenlandsk produktion vil jeg anbefale at du får professionel rådgivning af en med erfaring i tekstilproduktion. Der er itroligt mange faldgrupper hvor du kan komme rigtigt galt afsted. 

Søg i de gamle debatter om tekstil (tøj) produktion, der vil du kunne finde en rådgiver. 

Hilsen Ravn

Tilmeldt 6. Jul 24
Skrevet kl. 14:33
Mange tak for dit svar Ravn! Det vil jeg gøre.
Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 15:02
Tilmeldt 6. Jul 24
Skrevet kl. 15:05
Tusind tak for din hjælp. Det vil jeg kigge på!
Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 16:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Wink

Held og lykke

Ravn

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Dec 14
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:23

Hej Rosa 

Jeg kan hjælpe dig med en fabrik i Portugal.

Tilmeldt 6. Jul 24
Skrevet kl. 14:22
Hej Michel, har du en mail jeg kan skrive til dig på?

Mvh Rose
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)