Er der en, der kan give mig et ca bud på, hvad der er af omkostninger af produktionen. Fx hvor mange sengesæt man skal producere til en start, i hvilke lande er bedst mht af kvalitet af stoffet og arbejdsvilkårene. En der evt kan sende mig i kontakt med en der kender en. Eller til en fabrik/ producent. Jeg kunne i øvrigt rigtigt godt tænke mig, hvis det var muligt, at rejse til den pågældende fabrik, uanset land, for at tjekke stof og farver før det bliver produceret. Jeg har ingen forstand på noget af det, så dette er måske ikke muligt. Mange tak Mvh Rose |
Hej Rose,
Det lyder som et spændende projekt! Når det kommer til produktion af sengetøj, er der flere ting at overveje. Prisen kan variere meget afhængig af stoffet og hvor du får det produceret. En startproduktion kan være alt fra 50 til 500 sæt, afhængig af producentens krav. Mange får produceret sengetøj i lande som Portugal, Tyrkiet og Indien, da de har en god balance mellem kvalitet og pris, samt rimelige arbejdsvilkår.
Jeg kan desværre ikke sætte dig i kontakt med nogen specifikke fabrikker, men det er ofte muligt at rejse til fabrikken for at tjekke stof og farver, hvis du aftaler det med producenten. Det kræver lidt research og nogle e-mails til potentielle producenter, men det kan helt sikkert lade sig gøre.