|
Vi vil gerne igang med at sælge parti vare. Gerne inden for børnetøj og.legetøj. Vi tager på en del marker og loppe maler. Men hvor kan jeg komme i kontakt med en sælger,? |
Mener du en leverandør ??
Debat
|
Vi vil gerne igang med at sælge parti vare. Gerne inden for børnetøj og.legetøj. Vi tager på en del marker og loppe maler. Men hvor kan jeg komme i kontakt med en sælger,? |
|
|
|
Det lyder ikke til at du kender forskel på en sælger og en leverandør! Du bliver nødt til at være langt mere specifik mht. hvad det er du søger. |
|
Hvis du gør det, hvorfor skiver du så en sælger når det er en leverandør du søger. Du spilder vores tid med ikke at være specifik. |
|
Og hvad er "marker og loppe maler"? Skriv nu noget ordentligt. |
ja det er tynd indlæg men der findes folk med alvorlige handicap i skrivning, ordblinde og de ser det som "på markeder og loppemarkeder" når de skriver sådan - det hjælper dem ikke en gang, at gennemlæse flere gange - det ser ud som det skal - for dem. For de som virkeligt ikke helt forstår det, så søger hun en leverandør af varer - vist mest tøj, til markeder og loppemarkeder - men det er nu nok ikke via Amino man finder den slags vh John Hannover |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Hvis I søger på "køb restparti" på Google, så burde der dukke nogle hjemmesider op. Ellers er der også godt aktivitet i diverse grupper på Facebook, hvor der sælges restpartier. |
Ved du om du eller din virksomhed betaler for meget for jeres strøm?
Få op til 3 tilbud på billig strøm hos FindElpriser.dk ⚡