Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af energiselskab, der handler med energi, el og gas.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jun 24
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle sammen.

Vi er 3 venner der har tænkt os at opstarte en virksomhed med energihandel.

Vi søger nogle folk der har erfaring inde for trading af energi og alt hvad det indebære.
Vi er også interesseret i at få partnere ind som også tror på ideen og gerne vil være med til at opbygge en succesful forretning.

Vi ønsker at være lokaliseret på fyn (Odense/Svendborg).

Vi har selv erfaring med at trade med crypto valuta. Vi vil gerne udvide vores horizont og komme i gang med at handle med energi. Så sidder du med noget viden inden for dette område så tøv ikke med at kontakt os. Alt information om dette marked er relavant og meget velkomment.

Hvis du selv sidder og er i gang med at opstarte/ er i gang med noget lignede og søger partner, så tøv ikke med at kontakt os.

Jeg håber der sidder nogle der ude som vi kan få en god dialog og vidensparer med.

Med venlig hilsen os.
Tilmeldt 29. Jun 24
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:08
Gennemsnit 3.0 stjerner givet af 2 person
I don’t have direct experience, but I'm interested in learning more and potentially collaborating.
Fra Odense SØ
Tilmeldt 24. Dec 22
Indlæg ialt: 14
Fra  Nimbus Nordic Skrevet kl. 16:53
Gennemsnit 5.0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Jeg har arbejdet som CTO hos et energi selskab, som så pga. Økonomien ikke blev til det helt store.

Men har i hvertfald en del erfaring, både fra fx. integrationer til CUBS, sammenarbejde med Net-selskaberne osv. 

I er velkommende til at kontakte mig (Fra Odense)

+45 29 80 43 44

Mvh Yassin

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)