Hej alle, jeg har startet denne denne hjemmeside med formål at sælge refleksiv isolering. Produktet hedder AluThermo quattro. Produktet bæiver fremstillet i belgien, jeg køber produktet af ene importøren i danmark og planlægger at sælge private folk der ønsker at forbedre isoleringsevnen af deres bolig. Produktets salgsargumenter er kort fortalt, lavt pladsforbrug, hurtig opsætning, effektiv isolering ift. Tykkelse samt ekstra funktion som damp og radonspær. Det er min første hjemmeside jeg har sat op så erfaringen er lille, derfor søger jeg jeres ærlige mening om siden. Her mener jeg, layout, indhold, forståelighed af tekst og billeder, eller andet i kan finde på til forbedringer. (Mobilsiden ser ikke optimal ud, så i skal helst tilgå linket via en computer) Søg gerne på "IsoTeam Danmark" Jeg vil sætte pris på alle der tager sig tid til at kigge på siden og give lidt feedback. På forhånd tak : ) |
Er det den side her? https://iso-teamdanmark.dk/
Hvis ja, så kan jeg umiddelbart godt lide den. Super simpel og forklare ret godt om produktet.